احکام جدید کمیته انضباطی/

دیدار سپاهان و تراکتورسازی بدون تماشاگر شد

کمیته انضباطی آرای خود در خصوص تیم‌های لیگ برتر فوتبال آقایان و بانوان صادر کرد.

کد مطلب: ۶۸۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتر فوتبال آقایان و بانوان به شرح زیر صادر کرد:

لیگ برتر آقایان

* در بازی سپاهان اصفهان و پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر از سوی تماشاگران سپاهان تخلفانی مبنی بر سر دادن شعار و فحاشی به داور و بازیکن حریف (مسبوق به سابقه) رخ داد. این تیم به یک جلسه از همراهی تماشاگران خود محروم شد(این رای قابل تجدید نظر است) و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قطعی است)

* محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده مشهد به دلیل اعتراض شدید به داور در دیدار برابر فولاد خوزستان که منجر به اخراجش شد، با تذکر کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

لیگ برتر بانوان

* دیدار دو تیم نماینده فارس و ذوب‌آهن اصفهان برگزار و از سوی تیم ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر اعتراض دسته جمعی به داور پس از پایان بازی رخ داد. این تیم باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* فرازنه نصر، بازیکن ذوب‌آهن به دلیل استفاده از الفاظ نادرست به تیم داوری با کارت زرد داور مواجه شد. وی به توبیخ کتبی کمیته انضباطی محکوم شد.

* مژگان مدایم‌زاده، مربی تیم ذوب‌آهن به خاطر اعتراض به داوری به توبیخ کتبی کمیته انضباطی محکوم شد.

* دیدار دو تیم پالایش گاز ایلام و شهرداری بم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان 12 آبان برگزار و از سوی مرضیه نیکخواه بازیکن پالایش گاز ایلام تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده با داوران و بازیکنان تیم مقابل و اهانت و فحاشی به داور طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه به سه جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم پالایش گاز ایلام به دلیل رفتار زننده کادر فنی، بازیکنان و تماشاگرانش نسبت به تیم داوری مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* بازی شهرداری ارومیه و پارس چنوبی بوشهر، 12 آبان ماه در ارومیه برگزار شد و تیم پارس جنوبی بوشهر به دلیل عدم حضور در مسابقه طبق ماده 84 آیین نامه انضباطی علاوه بر بازنده شدن سه بر صفر این تیم مقابل حریف، تیم مذکور به پرداخت 40 میلیون ریال حریمه نقدی محکوم شد.

*مهسا پورمحمدیان بازیکن تیم فولاد مبارکه بخاطر رفتار زننده و اهانت آمیز با مربی تیم آذرخش تهران که باعث ایجاد درگیری در محوطه فنی بعد از این دیدار شد، از سوی کمیته انضباطی یک جلسه محروم و مبلغ یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرای صادره قطعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار