مسئول غرفه «امام هشت» در حاشیه نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد

رونمایی از سایت«امام هشت» در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مسئول غرفه «امام هشت» از رونمایی سایت امام هشت در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد و گفت: در این حوزه فعالیت های جدیدی مانند شبکه تعامل شاعران و مداحان اهل بیت، معرفی طرح مداح یار، معرفی طرح آموزش آنلاین مداحی و...انجام می شود.

کد مطلب: ۶۸۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سید محسن احمدزاده صفار مسئول غرفه «امام هشت» به فعالیت گسترده مجموعه «امام هشت» اشاره کرد و اظهار داشت: سایت امام هشت به عنوان مرجع تخصصی شعر و سبک مداحی در حال فعالیت بوده و بزرگترین سایت اشعار مذهبی و سبک های مداحی با بیش از 37 هزار عنوان شعر و بیش از 400 هزار بیت شعر محسوب می شود.
مسئول غرفه «امام هشت» در ادامه بیان داشت: این سایت مرجعی برای خوراک دهی و تغذیه هیات ها و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت بوده و پل ارتباطی میان شاعران اهل بیت محسوب می شود تا محتواها در فضای مجازی در اختیار سایر مداحان قرار گیرد .
وی با اعلام اینکه در این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال سایت امام هشت به نشانی« http://emam8.com/ » رونمایی می شود، ادامه داد: در این حوزه فعالیت های جدیدی مانند شبکه تعامل شاعران و مداحان اهل بیت، معرفی طرح مداح یار، معرفی طرح آموزش آنلاین مداحی و...انجام می شود.
مسئول غرفه «امام هشت» در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال درخصوص طرح آموزش آنلاین مداحی بیان داشت: این طرح برای اولین بار در کشور انجام خواهد شد.
احمدزاده صفار همچنین به کانال تلگرامی این مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: این کانال دارای 17 هزار و 600 عضو فعال تلگرامی است ، افراد می توانند با ورد به سایت امام هشت به کانال تلگرامی این مجموعه بپیوندند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار