نبود رشته گرافیک مهم ترین مشکل دانش آموز هنرمند بشرویه ای

دانش آموز 14 ساله بشرویه ای که دارای رتبه های کشوری و بین المللی است، نبود رشته گرافیک در هنرستان های این شهرستان را مانعی بزرگ برای ادامه تحصیل و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان هنرمند بشرویه ای می داند.

کد مطلب: ۶۸۳۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

زهرا غیبی نوجوان 14ساله بشرویه ای در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت: از کلاس اول دبستان نقاشی کشیدن را شروع کرده است و تاالان که در پایه نهم درحال تحصیل است، علی رغم تمامی مشکلات به کشیدن نقاشی ادامه داده است.

وی، مشوق اصلی خود در این موفقیت ها را والدین، معلمین و مربیان کانون پروشی فکریش می داند و ادامه می دهد: علاوه بر شرکت و کسب رتبه در مسابقات استانی و کشوری،سابقه شرکت در مسابقات بلغارستان،بلاروس،اسلوونی،سازمان ملل متحد،بلاهای طبیعی که در گستره بین المللی انجام شده را دارم و به حول قوه الهی و در سایه الطاف ائمه اطهار سلام ا... علیها در تمامی این مسابقات موفق به کسب رتبه شده ام.

زهرا نبود امکانات از قبیل وسایل مرغوب و حرفه ای برای نقاشی،نبود کلاس تخصصی نقاشی در بشرویه و عدم تناسب سطح مسابقات با جوایز اهدایی را از جمله مشکلات دانش آموزان هنرمند و عدم استقبال آنان از این مسابقات دانست و تصریح کرد: اگر از سال آینده رشته گرافیک در بشرویه دایر نشود من و دوستانم مجبور به ادامه دادن روندی کند در این هنر خواهیم شد و چه بسا بسیاری بر خلاف میل باطنی از ادامه فعالیت در این هنر صرف نظر نمایند.

غریبی،دانش آموزبشرویه ای در رشته نقاشی اظهار کرد: من در نقاشی های خود بیشتر از تنکنیک نقاشی با گواش استفاده میکنم.

وی با اشاره به دعوت خود از سوی ژاپن افزود: من در مسابقات ژاپن که با موضوع محیط زیست برگزار شد، شرکت کردم و به لطف خدا و دعای خیر مردم موفق به کسب رتبه برتر شدم و از سوی این کشور به همراه یکی از بستگان برای دریافت جایزه به توکیو دعوت شدم.

این مدال آور بین المللی در پایان گفت:برای به دست آوردن موفقیت باید تلاش کرد و امیدوار است مسئولین به این موفقیت ها بهایی ویژه اختصاص بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار