وزیر صنعت:

تخلفات صنفی بیش از هر زمان دیگر در حال کاهش است

​وزیر صنعت اعلام کرد تخلفات صنفی بیش از هر زمان دیگر در حال کاهش است و با ر عایت امانتداری و نظارت مسئولان اصناف می‌رود که شاهد مثال کاسب حبیب‌الله شود.

کد مطلب: ۶۸۳۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، دهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران امروز در تهران برگزار شد و حسن یونس سینکی معاون وزیر صنعت به نمایندگی از محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت متن وی را در این جلسه قرائت کرد.

در متن این نامه خطاب به اصناف آمده است: اصناف آیینه تمام نمای اقتصاد ایران هستند و کنترل تکانه‌ها و حوادث کوتاه‌مدت اقتصادی با کمک و توسط اصناف صورت می‌گیرد.

وی افزود: تخلفات صنفی بیش از هر زمان دیگر در حال کاهش است و با ر عایت امانتداری و نظارت مسئولان اصناف می‌رود که شاهد مثال کاسب حبیب‌الله شود.

با توسعه شبکه‌های صنفی و تولیدی می‌توان به اشتغال کشور نیز کمک کرد؛ صادرات محور شدن تولید صنوف تولیدی و نظارتی که بر آنها صورت می‌گیرد قابلیت گسترش فوق‌العاده‌ای دارد و شایسته است به برنامه‌ریزی عملی برای صادرات غیرنفتی و گسترش نمایشگاههای این بخش مهم توجه شود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: نظارت دقیق اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه فساد در آن از مهمترین وظیفه‌های اتاق اصناف به حساب می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار