مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

اختصاص نذورات اداره کل آموزش و پرورش قزوین به مناطق زلزله زده

آموزش و پرورش استان قزوین نذورات 28 ماه صفر این اداره کل را برای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور اختصاص داد

کد مطلب: ۶۸۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اختصاص نذورات 28 ماه صفرهمکاران این اداره کل به منظور کمک به مردم زلزله زده غرب کشور خبر داد .

اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، سالار قاسمی افزود: در پی حادثه اندوهبار زلزله که به جان باختن صدها نفر و مصدوم شدن هزاران نفر از هم میهنان عزیز در غرب کشور انجامید، دل همه ایرانیان را به درد آورد، همراه با همه آنها که خود را در غم آسیب‌دیدگان شریک می‌‌دانند، ما نیز سوگواریم.

وی با بیان اینکه هر ساله در آستانه سوگواری رحلت پیامبر(ص) و کریم اهل بیت (ع) مراسم ویژه ای در اداره کل به همت همکاران این سازمان انجام می شود، اظهارکرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی ، بازماندگان این حادثه غم بار اعلام می دارم به اتفاق همکاران ارجمندم در اداره کل آموزش و پرورش استان هزینه اطعام مراسم 28 صفر را که سنت همه ساله هیات مذهبی این اداره کل می باشد را تقدیم بازماندگان آسیب دیده زلزله اخیر می کنیم .

قاسمی ادامه داد: همچنین همکاران ارجمند می توانند کمک های نقدی خود را در صندوق مستقر در ورودی ساختمان اصلی و کمک های غیر نقدی را به انبار اداره کل تحویل نمایند .

این مسئول از همکاران فرهنگی استان خواست تا در این امر خداپسندانه مشارکت چشمگیری داشته باشند و هزینه نذورات پایان صفر را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کنند .

گفتنی است این اداره برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همکاران فرهنگی در مناطق مختلف فراخوان صادر خواهد کرد .

زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه هفته جاری کرمانشاه را لرزاند و موجب مجروح و کشته شدن جمعی از هموطنان شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار