قاسمی خبر داد:

اخذ و ابلاغ مجوزهای تغییر ساختار در وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مجوزهای تغییر ساختار در وزارت امور خارجه از سازمان امور اداری و استخدامی کشور اخذ و ابلاغ شده است.

کد مطلب: ۶۸۳۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، بهرام قاسمی در حاشیه نشست مطبوعاتی امروز-دوشنبه- در خصوص زمان دقیق اجرایی شدن ساختار جدید وزارت امور خارجه گفت: در این روند سازمان امور اداری و استخدامی کشور همکاری نزدیک و بسیار خوبی با وزارت امور خارجه داشت که جا دارد از حسن نیت ، سرعت و دقت آنان و همچنین تمامی بخش های ذیربط در این وزارتخانه که با جدیت و صرف وقت بسیار در انجام این مهم تلاش نمودند قدردانی می کنم.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در وزارت امور خارجه نیز بسترهای لازم برای اجرایی شدن ساختار جدید فراهم شده است که بزودی اجرایی و عملی خواهد. به هر حال این تغییر ساختار به لحاظ کمی و کیفی برای اولین با در این وزارتخانه اتفاق می افتد و قرار است ضمن بهینه کردن سیستم فعلی به چابک سازی هر چه بیشتر وزارت امور خارجه کمک شایانی بکند.

قاسمی همچنین در خصوص ابراز همدردی مقامات خارجی و اعلام آمادگی برای کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور هم اظهار داشت: تاکنون مقامات، وزرای خارجه و سفرای مقیم بسیاری از کشورها و سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تماس های تلفنی و یا از طریق یادداشت رسمی و یا بیانیه مطبوعاتی مراتب همدردی خود را با دولت و ملت ایران ابراز داشتند که جا دارد از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران از همه آنها قدردانی نمائیم. در خصوص دریافت کمک های خارجی هم هنوز مقامات ذیصلاح تصمیمی مبنی بر دریافت کمک از سایر کشورها و سازمانهای بین المللی اتخاذ نکرده اند ولی در صورت لزوم و در صورت نیاز و اعلام مراجع مربوطه مراتب اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار