مهدی صباغ زاده در گفت و گو با پانا:

«ایتالیا ایتالیا» فیلم جوانان است/«خانه کاعذی» اکران می شود

مهدی صباغ زاده از اکران فیلم «خانه کاغذی» در گروه سینمایی کوروش خبر داد و درباره «ایتالیا ایتالیا» که این روزها در حال اکران است، گفت: آموزش و پرورش باید جوانان را سوق دهد که این فیلم را ببینند چرا که کاملا دغدغه های جوانان را بیان می کند.

کد مطلب: ۶۸۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی صباغ زاه کارگردان و تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، درباره فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» که این روزها در حال اکران است، گفت: «ایتالیا ایتالیا» در اکران عمومی نسبت به نسخه ای که در جشنواره فجر نمایش داده شد کم شد، چراکه یک مقداری موضوعات و دغدغه های شخصی خود فیلمساز را داشت که به نظر می رسید خیلی نیاز نیست در فیلم به آن ها اشاره شود و برای مخاطب هم جذابیتی ندارد از اینرو به این نتیجه رسیدیم که این صحنه ها را حذف کنیم.

وی افزود: در اکران فیلم خیلی خوب دیده شد و بازخورد خوبی از آن گرفتیم و مردم هم به شدت کار را دوست داشتند و فروش خوبی هم به نسبت اینکه فیلم اولی بود داشت. این فیلم یک کار جوانانه است و مربوط به نسل شماست که باید ببینید و با آن ارتباط برقرار کنید. آموزش و پرورش باید جوانان را سوق دهد که این فیلم را ببینند چراکه کاملا دغدغه های جوانان را بیان می کند، گرفتاری ها، مشکلات و ازدواج جوانان که همگی درگیری های جوان امروز است و به خوبی در فیلم مطرح شده است.

این تهیه کننده تصریح کرد: «ایتالیا ایتالیا» نگاه جوانانه خود کاوه است و زندگی نسل جوان امروز را خیلی خوب توانسته در یک ژانر جدید و با یک نگاه تازه ارائه دهد و یکی از علت های موفقیت فیلم هم همین نگاه و تازگی و بداهت خود فیلم بوده است. بیشتر فیلم های سینما نگاه هایی مشابه هم دارند و همگی مسائل اجتماعی تلخ را به یک شکل بیان می کنند و همه شبیه هم هستند و این فیلم یک تازگی و جذابیت در آن نهفته است که برای مخاطب دیدن آن خوب است. امیدوارم نسل جوان این نوع فیلم ها را ببیند و از آن لذت ببرد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم «خانه کاغذی» را باید اکران کنیم که در حدود یک ماه آینده در گروه سینمایی کوروش اکران می شود. این فیلم یک کار سیاسی اجتماعی است که در حال و هوای فیلم «خانه خلوت» است منتها به جامعه روزنامه نگاران و نویسندگان این کشور اشاره دارد و به نوعی برای آن ها ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار