حضور 120 استارت‌آپ در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: بخش کسب و کارهای نوپا دومین بخش اضافه شده به بخش‌های دیگر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال است که د راین بخش 120 استارت آپ از سراسر کشور حضور دارند.

کد مطلب: ۶۸۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، جواد موحد، مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، در گفت‌وگو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه با حضور بیش از 350 غرفه و 500 مؤسسه میزبان تولیدکنندگان محتوای دیجیتال و فعالان رسانه های دیجیتال و بازدیدکنندگان هستیم.
وی افزود: برنامه‌های جذابی درنظر گرفته شده که این مؤسسات در قالب 9 بخش نرم افزارهای تلفن همراه، پایگاه های اینترنتی، نشر دیجیتال، خانواده، دانش دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، کسب و کارهای نوپا(استارت آپ ها)، بازی‌های رایانه‌ای، هنرهای دیجیتال، بین‌الملل در نمایشگاه حضور و به فعالیت می‌پردازند.
مدیراجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه بخش جدیدی بنام شبکه‌های اجتماعی اضافه شده است. در این بخش میزبان کسب و کارهایی هستیم که حول شبکه‌های اجتماعی کار می‌کنند. همچنین بخشی از مدیران کانال‌های برتر در این بخش حضور دارند و بازدیدکنندگان می‌توانند دیداری با آنها داشته باشند.
وی بیان کرد: نشست‌هایی با حضور ادمین کانال‌های خاص دیده شده است که در ایام نمایشگاه در بخش شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
موحد اظهار کرد: بخش کسب و کارهای نوپا دومین بخش اضافه شده به بخش‌های دیگر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال است که د راین بخش 120 استارت آپ از سراسر کشور حضور دارند. در کنار استارت‌آپ‌ها، تعدادی شتاب دهنده حضور دارند که نقش حمایتی را ایفا می‌کنند و در طی نمایشگاه نشست‌های چهره به چهره میان استارت آپ ها وشتاب دهنده‌ها در حال برگزاری است تا بتوانند در زیر چتر حمایتی این شتاب دهنده ها قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار