کوچکی نژاد در گفت و گو با پانا:

برنامه های آموزش و پرورش نیازمند شتاب هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب مثبت "بطحائی" برای تصدی آموزش و پرورش، گفت: در اجرای برنامه های این نهاد تعلیم و تربیت نیازمند شتاب هستیم.

کد مطلب: ۶۸۳۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با پانا، در خصوص روند عملکرد "سید محمد بطحائی" وزیر آموزش و پرورش، عنوان کرد: زمانی که وزیری با 238 رای از سوی نمایندگان مردم انتخاب می شود نشان از محبوبیت و معقولیت وی داشته و با توجه به اینکه بطحائی سابقه آموزش و پرورشی دارد و در عملکرد خود موفق ظاهر شده این انتخاب صحیح به نظر می رسد البته برای تداوم این مقبولیت باید روند فعالیتها در جهت بهبود آموزش و پرورش باشد چرا که رای نمایندگان قابل تغییر خواهد بود.

وی ادامه داد: بطحائی باید شتاب بیشتری در روند فعالیت های آموزش و پرورش داشته باشد و مسائلی همچون تعیین تکلیف صندوق ذخیره فرهنگیان، تبدیل بانک سرمایه به بانک فرهنگیان و رتبه بندی معلمان مشخص شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مسائلی که برای تحقق آن تلاش می کنیم مسئله خروج آموزش و پرورش از قانون خدمات کشوری است که با این کار شرایط فرهنگیان مانند افراد دانشگاهی شده و این تغییر موجب افزایش حقوق آنها خواهد شد.

کوچکی نژاد بیان کرد: در شرایطی که وزیر آموزش و پرورش شتاب در کارهای این وزارتخانه را در پیش گیرد برای حل مشکلات آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را خواهیم کرد یکی از مواردی که اکنون به آن توجه ویژه ای داریم رفع موانع مالی در مسئله بودجه آموزش و پرورش است. همچنین در مورد کارگروه مربوط به کتابهای درسی اهل سنت چنانچه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات نظراتی داشته باشند آن را با وزیر مطرح می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار