رئیس فدراسیون کبدی در پاسخ به پانا:

امکان حضور بانوان در سالن مسابقات وجود دارد

محمدرضا مقصودلو از امکان حضور بانوان در سالن مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۳۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ نشست خبری محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی و سرمربی های تیم های ملی زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ( گرگان - 2017 ) ظهر امروز برگزار شد.

رئیس فدراسیون کبدی در پاسخ به سوال پانا مبنی در ارتباط با پخش زنده مسابقات گفت: با هماهنگی هایی که صورت گرفته است پخش زنده در هر دو بخش خواهیم داشت اما درباره پخش زنده مسابقات بانوان تا امروز فقط برای هندوستان قرار است پخش صورت بگیرد. البته سایر کشورها مانند کره جنوبی و ژاپن هم اگر تمایل به پوشش تصویری داشته باشند امکانات فراهم شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر پانا درباره ورود بانوان به ورزشگاه گفت: درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه هماهنگی هایی لازم صورت گرفته است و هیچ منعی برای ورود بانوان به ورزشگاه وجود ندارد. امکانات و جایگاه های لازم برای تماشای مسابقات مردان برای بانوان فراهم شده است و خانواده ها بدون مشکل می توانند مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

مهم ترین مباحث مطرح شده توسط رئیس فدراسیون به شرح زیر است:

  • در کبدی متاسفانه چون رقیب ما هند است اکثر مسابقات در این کشور برگزار می شود. این بازی ها قرار بود فروردین برگزار شود اما با توجه به اینکه مسابقات پرو کبدی در هند بود تاریخ مسابقات تغییر کرد. اما با سماجت روی برنامه بازی ها تاکید کردیم و در نهایت آذرماه میزبان بازی ها خواهیم بود. خوشبختانه تمام رقیب های بازی های آسیایی در این مسابقات حضور دارند، یازده تیم در بخش بانوان و ده تیم در بخش آقایان قرار است حضور داشته باشند.
  • باید همه کمک کنیم تا هم در بعد بین المللی و هم آسیایی طوری کار شود که شبیه میزبانی خود هندی ها باشد. مقدمات کار خوبی فراهم شده است تا این مسابقات به نحو احسنت برگزار شود.

  • کشورهایی که ما میزبان آنها هستیم قدرت های کبدی هستند، همین پاکستانی که ما می بریم تا 20 سال همیشه ما را با اختلاف می برد. رقابت ها با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی نزدیک تر شده است.

  • تفاهم نامه ای با وزارت ورزش داریم که در آن آورده ها منعقد شده است. در ارتباط با اسپانسر صحبت کردیم، اسپانسرینگ جزئی هم داریم. برآوردی که داشتیم 591 میلیون تومان هزینه مسابقات بوده است.

  • ما جایزه نقدی نداریم اما خود استان از طریق سازمان ها و ارگان ها ممکن است پرداختی هایی داشته باشند.

  • برنامه ما میزبانی در مشهد بود اما با توجه به تغییر تاریخ مسابقات اداره کل ورزش و جوانان معذوراتی درباره اسکان داشتند. چون محرم و صفر است نمی توانستیم در مشهد برای اسکان کاری کنیم. البرز هم اعلام آمادگی کرده بود اما محل اسکان آنها تایید نشد.

  • تا الان به کسی بدهکار نیستیم، از قبل همه موارد پیش بینی شده است. هم اعتباری که ما پیش بینی کرده ایم. اصلا نگران مسائل مالی مسابقات نیستیم، این تجربه را داریم که قبل از ورود به مسابقات مسائل مالی را حل کنیم.

  • هندوستان به ما اصلا بازی تدارکاتی نمی دهد اما به جایی رسیده ایم که 9 نفر بازیکن ما در جام ستارگان هند بازی می کنند و 900 میلیون تومان از این کشور آورده داشته اند. ما باید یک جایی با هند بازی کنیم و این مسابقات رسمی بهترین محل برای بازی هاست. دست آورد این مسابقات برای ما خیلی مهم است، باید ببنیم در این یکسال چه کرده اند و آیا تیم ملی پیشرفت کرده است یا نه. هر دو کاپیتان تیم ملی در هند بازی کرده اند و ترس از هندی ها ریخته است. اگر اینجا بازی نکنیم باید در جاکارتا با اختلاف 2 امتیاز ببازیم.

  • چهار دوربین برای ویدئو چک فراهم شده است ، ما چهار دوربین روی خطوط و تیم ها قرار داده ایم تا اگر کسی به بیرون از زمین رفت دوربین ها نشان دهد ولی فعلا چشم شاهین را نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار