معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

ثبت نام رایگان کودکان کار فاقد مدارک هویتی در مدارس

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از اقداماتی که در راستای انسداد مبادی بیسوادی صورت گرفت، ثبت نام رایگان کودکان کار که فاقد مدارک هویتی بودند می باشد.

کد مطلب: ۶۸۳۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، شهین جوانی در جلسه شورای اداری کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همت اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل ضمن اشاره به انسداد مبادی بیسوادی 97_96، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران در این زمینه، فعالیت های چشمگیری صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای انسداد مبادی بیسوادی، ثبت نام رایگان کودکان کار که فاقد مدارک هویتی بودند صورت گرفت.

شهین جوانی به اقدامات انجام شده در طول دو ماهه اول سال تحصیلی 97_96 در خصوص کودکان لازم التعلیم اشاره کرد و افزود: تعیین رابط انسداد مناطق و نواحی، ابلاغ نامه استاندار به مناطق و نواحی جهت ثبت نام دانش آموزان بدون مدارک هویتی، کنترل اسامی کودکان لازم التعلیم فرستاده شده از وزارت و ... از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا می باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به روند شناسایی و جذب کودکان لازم التعلیم پایه اول سال تحصیلی 97_96 نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون 1084 نفر از دانش آموزان هنوز شناسایی نشده اند که هر یک از همکاران سایر بخش ها می توانند در این زمینه گام های موثری بردارند.

وی به اهمیت آموزش فرهنگ شهروندی در پایه ششم نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر این، در پایه های اول تا پنجم اقدام به عملیاتی کردن طرح کرامت با هدف آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان کردیم و با توجه به اهمیت حقوق شهروندی در پایه ششم و ادامه اجرای طرح مهارت های زندگی، فرهنگ شهروندی را ارائه دادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار