خطر از بیخ دانش‌آموزان گذشت:

سرویس مدرسه دخترانه فرزانگان یاسوج واژگون شد

مینی‌بوس مدرسه دخترانه فرزانگان یاسوج در خیابان امامت ۱۰ این شهر واژگون شد،حال عمومی همه دانش‌آموزان خوب اعلام شد و مشکلی برای هیچ کدام از دانش‌آموزان به وجود نیامده است.

کد مطلب: ۶۸۳۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه وبویراحمد، رقیه شکوهی مدیر مدرسه دخترانه فرزانگان یاسوج ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: متأسفانه سرویس مدرسه به دلیل بی‌احتیاطی واژگون شد و هیچ کدام از دانش‌آموزان مشکلی پیدا نکردند و یک و دو نفر از دانش‌آموزان دچار کوفتگی بدن و خراش سطحی شدن که الحمدالله حال همه بچه‌ها خوب است.

شکوهی تشریح کرد که مینی‌بوس سرویس دانش‌آموزان در حال حرکت بوده که به دلیل دود زیادی که از کامیون روبرو مینی‌بوس بلند می‌شود، راننده سرویس مدرسه جلوی دید خود را نمی‌بیند و با تپه ماسه‌ای برخورد می‌کند و واژگون می‌شود.

مدیر مدرسه گفت: حال همه دانش‌آموزان خوب است و همه آنها معاینه شدند و از دو و سه نفر آنها نیز عکسبرداری و سونوگرافی انجام شد و هیچ مشکلی برای دانش‌آموزان پیش نیامد.

باقریان یکی از دانش‌آموزان نیز می‌گوید، متأسفانه راننده مینی‌بوس بعضی وقت‌ها با سرعت بالا حرکت می‌کرد و الان هم با سرعت بالا حرکت می‌کرد که البته دود سیاه و زیادی که از اگزوز کامیون روبرو بلند می‌شد، جلوی کامل دید راننده مینی‌بوس را گرفت و همین مسئله نیز سبب شد مینی‌بوس بعد از برخورد با ماسه واژگون شود.

دانش‌آموزان دیگری گفت: ما داشتیم با هم حرف می‌زدیم و متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاد، اما سرعت مینی‌بوس زیاد نبود و عادی بود.

دیگر دانش‌آموز مدرسه دخترانه فرزانگان یاسوج نیز در این باره گفت: گاهی راننده مینی‌بوس با سرعت بالا حرکت می‌کند و ترمزهای بدی هم می‌گرفت، که بچه‌ها به کف مینی‌بوس برخورد می‌کردند.

قدمی مشاور مدرسه فرزانگان یاسوج نیز گفت: آنطوری که من از بچه‌ها سووال کردم، سرعت مینی‌بوس بالا نبوده اما به دلیل دود زیادی که از اگزوز کامیون روبروی بلند شد جلوی دید راننده مینی‌بوس کاملاً گرفته شد و به همین خاطر سبب شد تا بعد از برخورد مینی‌بوس با ماسه واژگون شود.

یکی از کارشناسان آموزش و پرورش بویراحمد در این باره گفت: ما با رانندگان سرویس‌های مدارس که تخلف دارند برخورد خواهیم کرد و از پلس راهنمایی و رانندگی خواستیم که با رانندگان سرویس‌های مدارس که تخلف رانندگی دارند به جد برخورد کند.

وی گفت: ما بعد از بررسی صلاحیت رانندگان با توجه به شرایطی که وجود دارد، به آنها اجازه می‌دهیم که سرویس مدرسه شوند.

حال عمومی همه دانش‌آموزان خوب اعلام شد و مشکلی برای هیچ کدام از دانش‌آموزان به وجود نیامده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار