حمید درخشان در گفت و گو با پانا:

حذف از آسیا را باور ندارم/ نمی دانم آقایان با نفت چه دشمنی دارند

سرمربی تیم نفت تهران به خبر حذف قطعی این تیم از لیگ قهرمانان آسیا توسط کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۶۸۳۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان بعد از اعلام رسمی خبر حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا توسط توسط کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای به خبرنگار پانا گفت:چه کسی این حرف را زده است؟ مگر کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرده که نفت حذف شده است که همه این موضوع را بیان می کنند؟ تا این موضوع به صورت رسمی از منابع خبری کنفدراسیون آسیا اعلام نشود نباید آن را اعلام کنند.

وی ادامه داد: ولی من نمی دانم آقایان چه دشمنی با نفت دارند که هر روز خبر حذف نفت را می شنویم. مگر فقط نفت بدهی دارد و تیم استقلال و پرسپولیس که دو برابر نفت بدهی دارد؛ آنها پرداخت کردند و مشکلاتشان حل شد؟ من هم الان ادعا می کنم که نفت تمام بدهی هایش را پرداخت کرده و مشکلی وجود ندارد، آیا همه باور می کند و من نباید برای این ادعایم مدرک داشته باشم? من همانطور که گفتم حذف نفت را باور نمی کنم و باید از منابع رسمی آن را بشنوم.

درخشان در پاسخ به اینکه حتی ذوب آهن به عنوان جانشین نفت انتخاب شده است، گفت: اگر چنین چیزی باشد باید به ذوب آهنی ها تبریک بگوییم اما من این حرف هم باور نمی کنم مگر کمیته خودش می تواند یک تیم را حذف و دیگری را جایگزین کند. بدهی های نفت یک سوم بدهی های استقلال و پرسپولیس نمی شود اما آنها ادعای حفظ در لیگ قهرمانان را دارند و ما باید حذف شویم؛ چنین چیزی درست نیست.

سرمربی تیم نفت اظهار کرد: دلیل این حرف ها را نمی دانم ولی آنطور که مشخص است گویا نفت جای آقایان را تنگ کرده و هر روز باید خبر تلخ بشنویم، با این شرایط فقط روحیه بازیکنان خراب می شود و ما باید مدام روحیه بازیکنان را تقویت کنیم.

درخشان در پایان عنوان کرد: حمایت از تیم های خصوصی که مالک آنها مدام در حال پول خرج کردن است اما از هر طرف او را می زنند درست نیست. ما ادعا می کنیم که از بخش خصوصی باید حمایت کرد اما در این مواقع تنها زورمان به تیم های خصوصی می رسد. امیدوارم که به زودی خبرهای خوش و رسمی از کنفدراسیون آسیا بشنویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار