دستور وزیر کشور برای شناسایی هر چه سریعتر مفقودان

413 نفر آمار جانباختگان زلزله کرمانشاه + اسامی کشته‌ها و مصدومان

در پی وقوع زلزله شب گذشته مناطق غربی کشور تا کنون 413نفر کشته و ۷۱۵۰ نفر مصدوم شده اند.

کد مطلب: ۶۸۲۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، زلزله‌ای به قدرت 7.3 ریشتر ساعت 21:48 دقیقه شب گذشته حوالی ازگله استان کرمانشاه را لرزاند. این زلزله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 رخ داده و عمق زمین لرزه در 11 کیلومتری زمین رخ داده است.

21:30 تلفات زلزله استان کرمانشاه به ۴۱۳ تن رسید

پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را ۴۱۳ نفر اعلام کرد. براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی پزشکی قانونی استان کرمانشاه، تعداد افراد متوفی در شهرهای مختلف این استان به شرح زیر است:

سرپل ذهاب: ۳۰۶
اسلام آباد غرب: ۲۲
کرند: ۱۴
قصر شیرین: ۲۸
جوانرود: ۳
ثلاث: ۱۵
معاینه شده توسط پزشکی قانونی کرمانشاه: ۲۵

20:33 ترخیص 625 نفر از بیمارستان

حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمانشاه اعلام کرد: تا یک ساعت پیش، 7156 نفر مجروح به بیمارستان‌های مامراجعه کردند که 4313 نفر سرپایی درمان شده و 1275 نفر هم‌اکنون بستری هستند و 625 نفر هم ترخیص شده‌اند.

19:12 عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد

سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد. پایان عملیات را زمانی اعلام می‌کنیم که مسئولین مربوطه حاضر در استان به ما اعلام کنند. تا این لحظه هیچ گزارشی در مورد پایان عملیات از سوی مسئولان حاضر در منطقه دریافت نکردیم.

وی تاکید کرد: تعداد روستاهای درگیر با زمین لرزه خیلی زیاد است و به همین دلیل ممکن است عملیات امدادرسانی همچنان ادامه داشته باشد، البته از آنجا که همه نیروها اعم از سپاه، بسیج و ارتش و سایر دستگاه‌ها بسیج شده‌اند انتظار می‌رود عملیات امداد رسانی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود

17:40 دستور وزیر کشور برای شناسایی هر چه سریعتر مفقودان

وزیر کشور با بیان اینکه تمامی امکانات کشور برای خدمت رسانی به مردم استان‌های غربی کشور بسیج شده است، بر لزوم شناسایی هر چه زودتر مفقودان قبل از عملیات آواربرداری دستور داد.

17:30 افزایش تعداد مصدومان به 6650 نفر

اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان زلزله کرمانشاه را 6650 نفر اعلام کرد.

16:10 افزایش تعداد جانباختگان به 387 نفر

پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را ۳۸۷ نفر اعلام کرد. تعداد افراد متوفی در شهرهای مختلف به شرح زیر است:

سرپل ذهاب: ۲۸۰

کرمانشاه: ۲۵

اسلام آباد غرب: ۲۲

کرند: ۱۴

قصر شیرین: ۲۸

جوانرود: ۳

ثلاث: ۱۵

15:04 حضور کامل پلیس در مناطق زلزله‌زده

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر حضور کامل نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده گفت: مردم بابت امنیت منطقه هیچ نگرانی نداشته باشند، گفت: نیروی انتظامی از ظرفیت خود برای خدمت رسانی به بیمارستان‌ها و بهداری‌ها استفاده می‌کند. همچنین مجموعه هواناجا می‌تواند از بالگردهای خود برای انتقال مجروحین استفاده کند. امیدواریم تا ساعات و روزهای آینده نظم خاصی در این مناطق برقرار شود و مردم به جز مصیبت از دست دادن عزیزان خود نگرانی دیگری بابت امنیت نداشته باشند.

14:50 افزایش تعداد جانباختگان زلزله به 345 نفر

پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اعلام صدور 345 جواز دفن تا (ساعت 14:40 دقیقه) برای جان باختن زلزله شب گذشته، تعداد جان باختگان شهرستان ها را به تفکیک زیر اعلام کرد:

معاینه شده در کرمانشاه 22 نفر
فوتی های اسلام آباد 22 نفر
فوتی های کرند 14 نفر
فوتی های سرپل ذهاب 241 نفر
فوتی های قصر شیرین 28 نفر
فوتی های ثلاث 15 نفر
فوتی های جوانرود 3 نفر

تعداد جان باختگان شهر کرمانشاه، تنها یک نفر بوده است و سایر جان باختگانی که به عنوان معاینه شده در کرمانشاه اعلام می شوند از شهر ازگله و سرپل ذهاب به کرمانشاه منتقل شده اند.

14:30 افزایش تعداد مصدومان زلزله به 5953 نفر

سازمان مدیریت بحران با اعلام اینکه تعداد جانباختگان زلزله تا کنون 341 نفر است و تعداد مصدومان به ۵۹۵۳ نفر رسیده است.

13:50 افزایش تعداد کشته شدگان به 341 نفر

بنابر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، تعداد جان‌باختگان زمین‌لرزه شب گذشته استان کرمانشاه به ۳۴۱ نفر رسید.

آمار تفکیکی جان‌باختگان این زمین‌لرزه به شرح زیر است؛

کرمانشاه 18 نفر

اسلام آباد 22 نفر

کرند 14 نفر

سرپل ذهاب 241 نفر

قصر شیرین 28 نفر

ثلاث 15 نفر

12:21 اعزام 1800 مصدوم به مراکز درمانی توسط بالگردهای امدادی

پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور درباره ادامه روند خدمت رسانی به زلزله زدگان در سر پل ذهاب گفت: یگان ویژه ناجا در حال حاضر در منطقه سر پل ذهاب حضور دارند و کمک‌های لازم را انجام می‌دهند. در حال حاضر 1800 نفر مصدوم و مجروح را اعزام کردیم. مصدومین و مجروحین به وسیله بالگردهای اورژانس، هوانیروز و ارتش در حال انتقال هستند.

سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: بیمارستان قصر شیرین دچار تخریب شده و قابل استفاده نیست. بیمارستان صحرایی در ساعت‌های اولیه صبح مستقر شده و در حال ارائه خدمت است.

11:47 افزایش آمار کشته شدگان به 328 نفر

پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین تعداد کشته شدگان زلزله استان کرمانشاه را اعلام کرد. آمار تعداد جانباختگان زلزله به تفکیک مناطق مختلف درگیر به شرح ذیل است:

کرمانشاه ۱۰
جوان رود ۳
کردند دلاهو ۱۴
سرپل ذهاب ۲۳۶
ثلاث بابا جانی ۱۵
اسلام آباد غرب ۲۲
قصرشیرین ۲۸

در مجموع ۳۲۸ نفر تا این لحظه جان خود را از دست داده اند.

11:26 توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی بین زلزله زدگان

مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: از زمان اعلام زمین لرزه، تاکنون 100 تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده اعزام شده که از استان‌های کردستان، ایلام و همدان بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 نیروی هلال احمر با امکانات و تجهیزات کافی در حال آواربرداری و نجات مصدومان از زیر آوار هستند، عنوان کرد: دو تیم مجهز به سگ زنده یاب در منطقه برای کمک به افراد گرفتار در زیر آوار در حال فعالیت هستند. هم اکنون در حال تحویل یک هزار دستگاه چادر دیگر هستیم و هفت هزار دستگاه چادر نیز تا پایان شب میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

محمدیون با تاکید بر اینکه 10 فروند بالگرد از نواحی مختلف کشور به استان کرمانشاه اعزام شده است، خاطرنشان کرد: امروز 100 هزار بسته غذایی هم میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

11:18 افزایش کشته شدگان به 214 نفر

آرتين كمالي مديركل پزشكي قانوني استان كرمانشاه اعلام کرد: تا اين لحظه تعداد اجساد معاينه شده در شهرستان سرپل ذهاب 149، اسلام آباد غرب 22، ثلاث باباجاني 15، كرند غرب 14 و قصر شيرين نيز 14 نفر بوده است كه در مجموع به 214 تن مي رسد.

11:11 کمبود تجهیزات پزشکی در مناطق زلزله زده وجود ندارد

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه از نظر پزشکی کمبودی در مناطق زلزله زده وجود ندارد، گفت: از نیروی انتظامی درخواست داریم تا تدابیر امنیتی را در مناطق زلزله زده انجام دهند تا از ازدحام کنار بالگردهای امدادی جلوگیری شود.

11:08 افزایش تعداد مصدومان زلزله

اورژانس کشور تعداد مصدومان زلزله استان کرمانشاه را 2530 نفر اعلام کرد.

10:35 اسامی 6 تن از کشته شدگان شهرستان سرپل ذهاب

پزشکی قانونی استان کرمانشاه اسامی 6 تن از کشته شدگان زلزله در شهرستان سرپل ذهاب را اعلام کرد.

10:23 انتقال مصدومان به تهران در صورت نیاز

پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور درباره آخرین اقدامات در مناطق زلزله زده گفت: شرایط مناطق زلزله‌زده تحت کنترل است و در صورت نیاز مصدومان به مناطق دیگر از جمله تهران منتقل می‌شوند.

10:10 اسامی 9 تن از کشته شدگان ثلاث باباجانی

پزشکی قانونی کرمانشاه اسامی 9 تن از کشته شدگان زلزله شب گذشته در شهرستان ثلاث باباجانی را اعلام کرد.

10:07 آماده باش بیمارستان‌های تهران برای پذیرش مصدومان

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۱۰۰ پرستار، 8 جراح عمومی، 8 متخصص طب اورژانس و شش ارتوپد برای ارائه خدمات به مردم مناطق آسیب دیده اعزام شده‌اند. در تهران نیز ۶۰۰ تخت بیمارستانی آماده ارائه خدمات درمانی به زلزله زدگان هستند.

9:54 افزایش آمار فوتی های زلزله به 208 نفر

خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار فوتی ها و مصدومان زلزله شب گذشته کرمانشاه گفت: در این حاثه تاکنون 208 کشته و 2504 مصدوم شده اند.

9:50 برقراری مقرری بیمه بیکاری برای زلزله زدگان واجد شرایط

سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستوری به مدیران بیمه ای و درمانی استانهای غربی کشور بر لزوم تسریع خدمت رسانی به آسیب دیدگان از زلزله تأکید کرد.

نوربخش ضمن تسلیت به مصیبت دیدگان زلزله غرب کشور و طلب شفای عاجل برای مصدومان این حادثه، استفاده از ظرفیت مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به مجروحان را اولین و مهمترین اولویت برای کاستن از آلام و مشکلات مردم مناطق زلزله زده دانسته است.

9:34 آمار کشته‌شدگان زلزله کرمانشاه به تفکیک شهرستان

کمالی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: تیم‌های پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان کرمانشاه مسقر و در حال معاینه اجساد زلزله هستند که تا این لحظه تعداد اجساد معاینه شده به 207 تن رسیده است.

وی با اشاره به تعداد اجساد معاینه شده در هر یک از شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد اجساد معاینه شده در شهرستان سرپل ذهاب 142، اسلام آباد غرب 22، ثلاث باباجانی 15، کرند غرب 14 و قصر شیرین نیز 14 نفر بوده است که در مجموع به 207 تن می‌رسد.

7:30، 9 استان کشور در آماده باش هستند

همچنین سعیدی- معاون سازمان مدیریت بحران در گفتگو با شبکه خبر گفت: اسکان اضطراری با امکانات خود استان آغاز شد و بخش اعظم مردم اسکان یافته‌اند و به نیروهای امدادی تاکید شده اسکان هرچه سریعتر انجام شود.

وی افزود: تأکید شده که برای جلوگیری از شیوع بیماری اقدامات پیشگیرانه انجام شود. ضمن اینکه ۹ استان در آماده‌باش کاملند که با افزایش مجروحین امدادرسانی کنند و استان‌های همجوار آمادگی کامل دارند.

وی همچنین درخصوص آخرین آمار از تلفات این زلزله گفت: تعداد مجروحان به 1684 نفر رسیده است.

5:00 اعلام ۳ روز عزای عمومی در استان کرمانشاه

بر اساس این گزارش، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه سه روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رئیس سازمان مدیریت بحران وارد کرمانشاه شده است، گفت: جلسه ستاد بحران تشکیل و شرح وظایف مدیران تعیین شد. همچنین وضعیت آب شرب، برق، گاز و دارو در این جلسه تعیین تکلیف شد.

وی افزود: تنها برق سرپل‌ذهاب مشکل دارد. راه‌ها بازگشایی شده و مشکلی نیست. اسکان اضطراری همچنان در حال انجام است و هرکس مقابل منزل خودش چادر زده است. آواربرداری با کمک شهرداری و بنیاد مسکن در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: عملیات امداد و نجات تا چند ساعت آتی به اتمام می‌رسد و ارزیابی خسارت‌ها آغاز می‌شود.

4:49 فعالیت ۷۳۷ تیم امدادی در مناطق زلزله زده

مرتضی سلیمی- رئیس سازمان امداد و نجات نیز با اشاره به فعالیت ۷۳۷ نیروی امدادی در مناطق زلزله‌زده گفت: عمده کار جستجو و نجات زلزله‌زدگان انجام‌شده است. ۲۹ تیم جستجو و نجات در مناطق زلزله زده فعال هستند و علاوه بر این ۳۳ تیم امدادی دیگر در منطقه حضور دارند.

وی با بیان اینکه نیروهای ۴ استان همدان، لرستان، کردستان و مرکزی وارد مناطق زلزله شده اند، تصریح کرد: بخش عمده ای از کار جستجو و نجات زلزله زدگان انجام شده است و امیدواریم تا قبل از طلوع آفتاب کار جستجو و نجات افراد پایان یابد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ۲۵ درصد مردم زلزله زده اسکان اضطراری یافته اند، افزود: ۹ تیم درمان اضطراری نیز در مناطق زلزله زده حضور دارند. اقلام چادر و پتو نیز قبل از ساعت ۸ تا ۹ صبح از سوی استان های مختلف به مناطق زلزله زده می رسند.

سلیمی با بیان اینکه از لحاظ اقلام و نیازهای اساسی مشکلی وجود ندارد و انبارها جواب‌گو هستند، گفت: در حال حاضر به کمک‌های مردمی احتیاجی نیست و اقلام گرمایشی جزو ۱۶ اقلام اضطراری هستند که برای مشکل سرمای هوا پس از توزیع چادر، پتو و موکت سیستم گرمایشی توزیع می‌شود.

2:04 دستور وزیر بهداشت برای تأمین کادر درمان در مناطق زلزله‌زده

همچنین با دستور حسن قاضی زاده هاشمی- وزیر بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور موظف شدند نسبت به اعزام کادر درمانی متخصص، تجهیزات پزشکی، آمبولانس و تامین خون مورد نیاز برای مراکز درمانی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

اسامی مصدومان بستری در بیمارستان قصر شیرین

اورژانس کشور اسامی مصدومین بستری در بیمارستان قصرشیرین را اعلام کرد که به شرح زیر است:
1. والیه نجفی
2. فاطمه خانی
3. امید افشار
4. شمسی ویسی
5. فرانک ویسی
6. پروین خدایی
7. مریم رضایی
8. بغرین صفری
9. عبدالکریم حیدری
10. فرزاد خیری
11. میلاد نجفی
12. محمد رضا ابراهیمی
13. سیاووش حیدری
14. کریم حیدری
15. محمد امیر محمدی
16. علی تاری
17. امیر فتاحی
18. شراره راد
19. سیما یارمرادی
20. طلیه نظری
21. متین امیری
22. پریناز رستمی
23. حبیب حسینی
24. حمید حافر
25. والیه سلیمی
26. شمس الله حسین نیا
27. اقبال نوروز آبادی
28. محمد نورایی
29. مصطفی احمدی
30. آمنه دلدی
31. سوگل یارمرادی
32. مریم جمالی
33. آنتا سجادی
34. سمیه مرادی
35. مریم مالکی
36. یار حسن پرواره
37. شایان پیشیار
38. توران مرادی
39. آرمیتا برمخ
40. عبدالحمید ترابی خواه
41. محمد رضا فرامرزی
42. سیما عزیزی
43. گل بانو موسیان
44. پیمان محمدی
45. سلطان مراد محمدی
46. عباس رئوف
47. امید رئوف
48. نرگس حبیبی
49. سیامک یازی
50. هستی بایسته
51. دیگ وار مازودی
52. ارسان یار
53. فاطمه فتاحی
54. معصومه عبدالملکی
55. فتانه مرادی
56. پیمان مرادی
57. آیدین مرادی
58. سهیلا رستمی
59. شاهین امامی
60. علی نودهی
61. اوالفضل بامشاد
62. هادی نادری
63. نسرین پارسه
64. شیرین نوروزی
65. زهرا نعیمی
66. رحمان درون پرور
67. عزن گلرخ
68. مولود محمدی
69. اسد همتی
70. ملک میرزایی
71. حبیب الله حسینی
72. گوهر نجفی
73. سمیرا جلیلی
74. کیانوش وسیع پیام
75. قباد آلی نژاد
76. زهرا کرندی
77. عبدالله فرخی
78. پرستو رستمی
79. لیدا الیس پور
80. فرید هاشمی
81. شراره راغ
82. فاطمه خانی
83. مرضیه رجبی
84. علیجان نظری
85. سوسن جگرلو
86. روح الله عزیزی
87. مژگان احمدی نژاد
88. سهراب موسیوند
89. علی محمد منصوری
90. سلمان قنبری
91. لیلا حسینی
92. پروین حسینی
93. محیا حسینی
94. فرشته صیادی
95. منظر صیادی
96. جمیله دهقانمنش
97. سهراب ترابی
98. نقی گودرزی
99. زهرا محبی
100. سمیه مرادی
101. احمد اولاد
102. شهاب شرقی
103. غزال پرنو
104. علیشاه رحمانی
105. آرمان عزیزی
106. فرزانه سالمی
107. فوزیه بازداران
108. میلاد پایبرجا
109. آرش فرامرزی
110. فاطمه نعمتی جگرلویی
111. مرضیه الهی
112. شریف نوروزی
113. میثم هاشمی
114. احسان هاشمی
115. حبیب الله حسینی
116. حسین پارس
117. گودرز رضایی
118. حسن مرادی
119. غمرناز نوروزی
120. فرامرز حبیبی

فهرست اسامی جانباختگان زلزله استان کرمانشاه

پزشکی قانونی استان کرمانشاه اسامی 9 نفر از جانباختگان زلزله شب گذشته این استان را به شرح زیر اعلام کرد:

شهرستان ثلاث باباجانی

1. خورشید احمدی فرزند محمود
2. خاتون فیضی فرزند فرج
3. مهیار بدری فرزند غریب
4. پوریا ملکی فرزند بهرام
5. تارا رضایی فرزند عابد
6. فلاح میری
7. خاصیه مرادی فرزندد رحیم
8. عزیز مریدی فرزند مصطفی
9. حسن امامی

شهرستان سرپل ذهاب

1. زینب فرضی
2. مانیسا ویسی فرزند منصور
3. فریدون سلطانی فرزند یدالله
4. ابراهیم رمضانی میراحمدی فرزند محمد رشید
5. حدیث کرمی
6. میثم کرمی
7. سید توران البتکین فرزند سید سیفور
8. پرنیا البتکین فرزند سیاوش
9. پیمان شکری
10. هما رضاییفرزند رضا
11. اکبر دامن خورشید ف حیدر
12. فریده اسماعیلی ف امان اله
13. اکرم سنجابی فرزند حسین
14. جبرئیل جامع فرزند عبداله
15. انور یوسفی فرزند محمد
16. محمدمتین رحمتی نظرآبادی فرزند حسین

17. آیلین مرادیان فرزند مسلم

18. ظفر عطایی فرزند عبداله

ازگله

1. خداکرم ده بالایی فرزند محمدباقر
2. رشید صوفی
3. مانی صوفی فرزند رشید
4. عطیه رسولیان
5. امیر یوسفی
6. عبداله محمودی فرزند فتاح

کرمانشاه

1. مینا زارع فرزند قدرت اله - شهر کرمانشاه

اسلام آباد غرب

1- خاور ویسی
2- سمیرا پورمحمدی - فرزند اسد
3- سید قاسم ساداتی - فرزند سید صفر
4- منظر یاری قره بلاغی - فرزند رستم
5- والیه مرادی - فرزند طاهر
6- معصومه فتاحی - فرزند خسرو
7- گلاویژ حسین - قادری فرزند حاتم
8- بهزاد صادقی ده ابراهیمی - فرزند حبیب
9- مبینا رضایی - فرزند علی میت
10- ثریا محمدی - فرزند امیر
11- بردیا باقری - فرزند مجتبی
12- انا میرزایی - فرزند داود بخش
13- فاضل غلامی - فرزند محمد
14- سید سپهر حسینی - فرزند سید گودرز
15- سیده کوثر حسینی - فرزند سی گودرز
16- نرگس زارع - فرزند عبداله
17- الهی کرمی
18- صدیقه قنبری

اسامی مصدومان اعزامی از کرمانشاه به همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار