فرار از سقوط به کمک باتجربه ها/

تئوری های فیروزخان برای نجات گسترش/ 5 بازیکن جدید در راه تبریز

گسترش فولاد شرایط خوبی در انتهای جدول ندارد و تغییرات در این تیم از سوی فیروز کریمی غیر قابل اجتناب است.

کد مطلب: ۶۸۲۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ گسترش فولاد تبریز که طی سه فصل سیزدهم تا پانزدهم لیگ برتر کار در پایان فصل را با پیشرفت در مقایسه با فصل قبل به پایان رسانده بود در شرایطی پا به فصل شانزدهم لیگ برتر گذاشت که فراز کمالوند از این تیم جدا شده بود و هدایت این تیم تبریزی به لوکا بوناچیچ رسید.

تغییر مدیریت و سرمربی تیم تبریزی ها را امیدوار کرد که گسترش به روند صعودی خود ادامه داده و جایگاه بهتری از فصل قبل پیدا کنند اما از همان اوایل فصل ناکامی های این تیم شروع شد؛ نتایجی که نهایتا منجر به قطع همکاری با لوکا و حضور فیروز کریمی در این تیم شده است.

تیمی به فیروز کریمی رسیده است تا امروز گسترش با 6 گل همراه با استقلال تهران بدترین خط حمله لیگ را دارد و با دریافت 15 گل سومین خط دفاع ضعیف لیگ را هم به خود اختصاص داده است.

شرایط بحرانی و خطرناک گسترش باعث شده است تا فیروز کریمی برای نجات این تیم دست به ترمیم نقاط ضعف گسترش بزند.

شنیده ها حاکی از این است که جدایی آندو تیموریان و میلاد فخرالدینی را به علت مصدومیت طولانی باید باید از جمع آبی های تبریز قطعی دانست و این دو نفر جایی در تیم فیروز کریمی ندارند.

اما کریمی برای ترمیم نقاط ضعف تیمش برنامه های ویژه ای در فصل نقل و انتقالات تابستانی دارد. اسماعیل فرهادی بازیکنی است که قرار است جای آندو را در میانه میدان پرکند و میلاد زنید پور پس از یک سال حضور در فوتبال تایلند گزینه ای برای ترمیم خط دفاعی این تیم است.

اما در کنار این دو نفر شنیده ها از تبریز می گوید که سه بازیکن دیگر احتمال حضورشان در این تیم زیاد است. لئوناردو پیمنتا مهاجم برزیلی سابق گسترش گزینه ای است که احتمال حضورش در این تیم زیاد است؛ البته پیمنتا با الحمیریاه امارات قرارداد دارد و باید برای حضور در ایران از این تیم دسته اولی رضایت نامه بگیرد.

مجتبی جباری گزینه دیگری است که فیروز کریمی بی میل به حضور او در گسترش فولاد نیست. جدایی جباری از استقلال قطعی است و بدون کمترین دردسر این بازیکن می تواند راهی گسترش شود.

علاوه بر این دو نفر نام ابراهیم شکوری هم برای حضور در تبریز شنیده می شود. مدافع فصل گذشته سایپا که نیم فصل قبل از این تیم جدا شد گزینه ای است که می تواند با توجه به تجربه اش برای ترمیم اوضاع اسفناک این تیم در خط دفاع مورد نظر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار