رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان:

مهارت آموزی و ایجاد انگیزه از راهکارهای ارتقای بازده کاری است

رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان در جمع اعضای شورای معاونان گفت: مهارت آموزی و ایجاد انگیزه از راهکارهای ارتقای بازده کاری در یک سازمان است.

کد مطلب: ۶۸۲۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،محمد رضا زمانی ماهانی در ابتدا با اشاره به حضور میلیون ها زائر شیعه در راهپیمایی اربعین گفت: امام حسین علیه السلام با برگزیدن راه شهادت در روز عاشورا بقای اسلام راستین را تضمین کردند و امروز می بینیم که یک جمعیت بیست میلیونی به نمایندگی از همه حق جویان و حق طلبان در مسیری گام برمی دارند که خط سرخ شهادت و پیروی از ولایت است .

وی سپس به بیان نکته ای مدیریتی پرداخت و به اهمیت وجود کارکنان فعال در یک سازمان اشاره کرد و تصریح داشت: اصولا دو دلیل مهم برای پایین آمدن بازده کاری در یک مجموعه وجود دارد که یکی نداشتن مهارت و دیگری بی میلی افراد نسبت به کارشان می باشد که با آموزش و ایجاد انگیزه می توان این دو علت مهم را برطرف کرد .

زمانی در ادامه گفت: بعد از بررسی بازدید هایی که کارشناسان اداری از مدارس داشتند دریافتم که این بازدیدها هدفمند هستند که این مهم نشان از برنامه ریزی و تلاش و کوشش همکاران برای کیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت دارد .

وی در پایان ابراز داشت: آنچه که تاکنون باعث افزایش شاخص های گوناگون پرورشی و آموزشی در منطقه ماهان شده است پشتکار؛ انگیزه و همدلی همه همکاران ستادی و همچنین مدیران و معلمانی است که برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و سربلندی میهن عزیزمان می کوشند و جا دارد صمیمانه از آن ها تشکر کنم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار