مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان:

برگزاری همایش های علمی، سبب رشد فکری و خلاقیت دانش آموزان می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان در حاشیه برگزاری همایش نانو تاکید کرد: برگزاری همایش های علمی، سبب رشد فکری و خلاقیت دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۶۸۲۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،ابراهیم چتروز از کاربرد علم نانو در زمینه‌های مختلف مثل پزشکی، صنایع، کشاورزی و داروسازی نام برد و گفت: این علم به عنوان یک فناوری نوین با کاربردهای فراوان با دارا بودن علم مهندسی مواد، برطرف کننده بسیاری از مشکلات امروزی است .

وی افزود: سرعت تغییر و پیشرفت در جهان در زمان حاضر شتاب بیشتری گرفته و می بایست برای همسو شدن با این تغییرات و پیشرفت ها، توجه بیشتری به تکنولوژی و فناوری های جدید شود .

چتروز اظهار داشت: با توجه به اهمیت آشنایی دانش آموزان و دبیران با این علم و خلق ایده های جدید، این همایش با حضور امید علیزاده مدرسی از ستاد ترویجی نانو که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، برگزار شد و با استقبال گسترده دانش آموزان و معلمان روبرو شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستالن منوجان تصریح کرد: در این همایش دانش آموزان با مفاهیم مقدماتی حوزه علوم و فناوری نانو، نحوه شرکت دانش آموزان درالمپیاد نانو و جشنواره دانش آموزی فناوری نانو، منابع و سایت های مرتبط با مباحث نانو آشنا شدند .

گفتنی است: همایش ترویجی فناوری نانو برای دانش آموزان دختر و پسر پایه های نهم و دهم متوسطه و معلمان در محل سالن آموزش و پرورش شهرستان منوجان برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار