رمضانی به پانا خبر داد

تجهیز 10 درصد کتابخانه های مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از تجهیز 10 درصد کتابخانه های مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی به عنوان برنامه های اولویت دار در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، در پاسخ به این سوال که برای تجهیز کتابخانه های مدارس کشور چه اقداماتی انجام شده است؟، اظهار کرد: کتابخانه های کلاسی در حال توسعه و تجهیز هستند اما امسال برنامه داریم تا تعدادی از مدارس که حدود 10 درصد بوده و تجهیز کتابخانه ای نداشته اند، توسعه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امسال کتاب‌های کتابخانه های مدارس را با دقت نظر بیشتری انتخاب می کنیم، ادامه داد: کتاب های موردنیاز مدارس ارسال خواهد شد تا مدیران مدارس بتوانند با انتخاب کتاب ها دانش آموزان را تربیت کنند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال کانون های فرهنگی تربیتی را هم تجهیز می کنیم همچنین تصمیم داریم کتاب هایی که دانش آموزان نیاز ندارند را با کتاب های دیگر تغییرداده و آن ها را تعویض کنیم.

برنامه داریم دانش آموزان یک روز در اردو باشند

رمضانی تصریح کرد: امسال برنامه داریم در بحث اردوهای دانش آموزی که آموزش زندگی است، منطقه ای برگزار کنیم تا دانش آموزان در هر منطقه در فضاهای اردویی شرکت داشته باشند.

برگزاری اردوی منطقه ای

وی همچنین اضافه کرد: با برگزاری اردوهای دانش آموزی، آنها با سبک زندگی ایرانی اسلامی آشنا می شوند که این موضوع را در سال 97_96 در قالب بحث اردوی منطقه‌ای برگزار می کنیم.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکید داریم تا تعداد بیشتری از دانش آموزان را در برنامه سرود تحت پوشش قرار دهیم و با توجه به کمبود بودجه باید مدیریت در این خصوص صورت گیرد تا برگزیدگانمسابقات را در کشور ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار