عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گو با پانا:

بعید است دولت بدهی پرسپولیس را بدهد/برای طاهری جایگزین انتخاب نشده است

محمدرضا حاجی بیگی وجود گزینه هایی برای جانشینی مدیرعامل مستعفی پرسپولیس را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۶۸۲۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حاج بیگی در گفت و گو با پانا درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: خدا را شکر کارها به خوبی در حال انجام است، البته اندکی شرایط سخت است چرا که بدهی 15سال گذشته بر گردن هیات مدیره افتاده و حقی از طرف کسی بر گردن باشگاه است ما باید پرداخت کنیم.

وی گفت: اما بااین حال همه تلاشمان را می کنیم. بخشی از بدهی ها پرداخت شده است و مابقی آن هم منتظریم از جایی پول تامین شود تا دین هایی که بر گردن باشگاه است ادا شود.

حاجی بیگی در پاسخ به اینکه پول از طرف دولت تامین می شود، گفت: خیر بعید می دانم این اتفاق بیافتد. از جاهایی دیگر پول باید تامین شود تا بدهی بازیکنان و کسانی که برای این باشگاه کار کردند اما به حق و حقوقشان نرسیدند پرداخت شوند.

عضو هیات مدیره پرسپپولیس به حضور طاهری در باشگاه اشاره کرد و گفت: فعلا که در مرخصی هستند و به باشگاه هنوز نیامدند.

وی در مورد جایگزین طاهری در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: وزارت ورزش باهیچ کس در مورد جایگزین طاهری صحبت نکرده و حتی هیات مدیره هم این کار را انجام نداده است. امیدوارم بعد از پایان مرخصی بیست روزه طاهری به باشگاه بیاید و ما بتوانیم کارها را با جدیت پیگیری کنیم.

حاج بیگی در پایان عنوان کرد: کسانی که از باشگاه پرسپولیس شکایت کردند باید پولشان را بگیرند و باشگاه موظف است تا این حق را پرداخت کند. در حال حاضر بازیکنان هم به دلیل اینکه حق و حقوقشان را پرداخت نکرده اند ناراحت هستند و به آنها هم حق می دهیم. انشالله هیات مدیره با برنامه هایی که پیش رو دارد این عقب ماندگی ها را جبران خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار