مهر محمدی به پانا خبر داد

ترمیم ساختار نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از ایده مدل کاهش پردیس‌های دانشگاهی و ترمیم ساختار نیروی انسانی خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

محمود مهر محمدی در گفت‌ و گو با پانا، در خصوص برنامه‌ ریزی برای توسعه دانشگاه فرهنگیان در سال آینده، عنوان کرد: براساس برنامه راهبردی دانشگاه در حال فعالیت هستیم و به دنبال این مساله جذب هیئت علمی، ترمیم ساختار نیروی انسانی غیر هیئت علمی و اصلاح با روش های مختلف و توسعه زیر ساخت های تکنولوژی دانشگاه را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت های خیرین را مورد توجه قرار دادیم تا با استفاده از این ظرفیت، منابع تملکی دانشگاه و توسعه کتابخانه‌ها انجام و از این طریق استانداردهای دانشگاه در واحدهای دانشگاهی مختلف تامین شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه اکنون واحدهای دانشگاهی ما از استانداردهای لازم دانشگاهی برخوردار نیستند، تصریح کرد: بحث جدی و کار اساسی در مرحله طرح ایده داریم که باید به سمت مدل اجرایی این طرح پیش رویم و براین اساس باید در 10 واحد دانشگاهی پرجمعیت آموزش عالی کشور دانشجومعلمان را جانمایی کنیم و به بیانی دیگر80 هزار دانشجو را در 10 پردیس 8 هزار نفری داشته باشیم.

مهرمحمدی در مورد تعداد پذیرش دانشجویان بیان کرد: جذب تعداد دانشجویان از طریق کنکور امسال 10 هزار نفر بوده و درباره آزمون استخدامی هم صحبت از جذب 15 هزار نفر بوده که البته این مساله منوط به موافقت سازمان اداری و استخدامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار