فیلمبرداری «مصادره» با حضور سفیر ایران در ارمنستان به پایان رسید

فیلمبرداری بخش ارمنستان فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی، با حضور سفیر ایران در این کشور به پایان رسید.

کد مطلب: ۶۸۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، فیلمبرداری بخش ارمنستان این فیلم سینمایی در یک ماه گذشته ادامه داشت و در آخرین روز، عوامل «مصادره» میهمان سفیر ایران در این کشور شدند. پس از آن نیز، آخرین بخش‌های مربوط به این کشور، جلوی دوربین رفت.

در این دیدار، مهران احمدی از حمایت‌های سفارت ایران برای ساخت فیلم در کشور ارمنستان تشکر کرد و گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان از روزهای ابتدایی پیش تولید فیلم در کنار عوامل تولید بود و در تمامی مراحل فیلمبرداری از اخذ مجوزهای مختلف تا انتخاب لوکیشن‌ها، اقامت گروه و تجهیزات فیلمبرداری کمک‌های زیادی کرد.

سجادی، سفیر ایران در ارمنستان نیز با تاکید بر اینکه هنرمندان سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور هستند، بیان کرد: هنرمندان با بهره‌گیری از استعداد ذاتی و خدادادی خود و از طریق ساخت فیلم، تئاتر، موسیقی، شعر و... ، فرهنگ و تمدن غنی ایرانی را به جهانیان عرضه می‌دارند و به نحو مطلوبی در پیشبرد دیپلماسی عمومی کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند.

او همچنین تاکید کرد: آقای ظریف به کارکنان دستگاه دیپلماسی موکدا توصیه کرده‌اند که توجه خاصی به هنرمندان کشور که معرف فرهنگ، تمدن، افتخار و غرور ایرانی هستند داشته باشیم.

سفیر ایران سپس با بیان اینکه هنرمندان، ایثارگران فرهنگی و هنری کشور هستند، گفت: هنرمندان در عصه فرهنگ و هنر، پیشقراول اقدامات دولت‌ها در عرصه دیپلماسی عمومی هستند. ما سعی کردیم از روزهای ابتدایی شروع کار پروژه سینمایی «مصادره»، در کنار عوامل آن باشیم و مشکلات و مسائل را مدیریت کنیم تا مراحل تولید فیلم در ارمنستان دچار اختلال نشود.

بر اساس این گزارش، در هفته‌های گذشته، تدوین فیلم سینمایی کمدی «مصادره» در حال انجام است تا فیلم در مهلت زمان مقرر به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار