مدرسه روستای جلماجرد شهرستان خمین تعطیل نیست

جوابیه در خصوص خبر تعطیلی مدرسه روستای جلماجرد شهرستان خمین منتشر شد.

کد مطلب: ۶۸۱۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، با توجه به انتشار خبر غیر واقعی در ارتباط با تعطیلی مدرسه روستای جلماجرد شهرستان خمین موارد ذیل را جهت مزید استحضار به اطلاع می رساند:
١ _ مدرسه ابتدائی عفت روستای جلماجرد دارای ١۶ دانش آموز در 4 پایه تحصیلی می باشد که از ابتدای مهرماه بصورت منظم شروع بکار کرده و هیچگونه وقفه‌ای در فعالیت آن ایجاد نشده است.
٢_ طبق مقررات مندرج در دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی ذیل بخش دوّم تحت عنوان ضوابط تشکیل کلاس و مدرسه در صفحه ده در مدارس روستائی با تعداد حداکثر بیست نفر دانش آموز در سه یا چهار پایه یک کلاس و یک مدیر آموزگار اختصاص می یابد که با وجود 16 دانش آموز این روستا در چهار پایه امکان اختصاص بیش از یک نفر مدیر آموزگار وجود ندارد.
3 - مدیرآموزگار این واحد آموزشی از جمله معلمین فعال و با انگیزه است که علاوه بر ساعات رسمی مدرسه به منظور کمک به دانش آموزان فعالیت‌های فوق العاده‌ای را نیز به انجام می رساند.
4- بنر نصب شده روی دیوار مدرسه پس از اتمام فعالیت این واحد آموزشی و به جهت ایجاد فضای ملتهب به منظور دست یافتن به خواسته‌های مورد نظر ( اختصاص بیش از یک معلم) صورت پذیرفته است.
در آخرین مراجعه به این واحد آموزشی در چهارشنبه مورخه 17آبان96 مدرسه دایر و عکس‌های ضمیمه نیز حکایت از استمرار فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار