علی دایی:

زمان معجزه عصای حضرت موسی گذشته/ فدراسیون حق را مبنا قرار دهد

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت: به مسئولان فدراسیون توصیه می‌کنم، حق را مبنای عمل خود قرار دهند، نه مصلحت‌ها و سفارش‌ها را.

کد مطلب: ۶۸۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، علی دایی درباره میزان مطالباتش از باشگاه پرسپولیس، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که همه ما فوتبالی‌ خوشحال می‌شویم که مشکلات مالی باشگاه‌ها حل شود. انشالله که هیچ باشگاه ما با مشکل محرومیت مواجه نشود. برعکس خبرهایی که می‌شنویم، چنین چیزی صحت ندارد. متاسفانه بعضی از دستگاه‌های ذیربط که نمی‌شود به آنها اداره هم گفت، با سوءاستفاده از موقعیت‌شان به ضرر طلبکاران به ناحق دستورانی دادند که دوباره این مسائل را ماست‌مالی کنند.

وی افزود: متاسفانه شاهد این اتفاقات هستیم. من رای قطعی از کمیته استیناف دارم، اما متاسفانه اینها آمدند تقاضای تجدید نظرخواهی مثلاً ویژه کردند. من وکیل و حقوقدان نیستم، اما این مثلا تجدیدنظر چیست؟! حداقل ما دیگر این چیزها را می‌دانیم. حداقل اگر قرار است تجدیدنظر نهایی صورت گیرد، باید مدارک جدیدی را ارائه بدهند. وقتی مدارک جدیدی ندارند، فقط آمدند از رئیس فدراسیون خواستند که این تجدیدنظرخواهی صورت گیرد. خود من می‌دانم که رئیس فدراسیون تحت فشار چه کسی بوده که به مسائل این چند باشگاه سروسامان بدهد. با توجه به این قضیه، این اتفاق رخ داده است. وگرنه کسی به من زنگ نزده که بخواهد راجع به طلبم صحبت کند. من سه سال است که می‌روم و می‌آیم و نه تنها از پرسپولیس، بلکه از دو سه باشگاه دیگر هم طلب دارم.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس که با بخش خبری شبکه سه سیما صحبت می‌کرد، اظهار داشت: شما اگر حساب کنید، اینها ی سری فکرهای دیگر می‌کنند. متاسفانه ما داریم سر خودمان کلاه می‌گذاریم. تنها من نیستم، بلکه خیلی‌های دیگر هم هستند که از باشگاه طلب دارند. ببخشید اینها معجره کردند که تسویه حساب شد؟! من یک چیزی به شما بگویم. اینها چه فکر می‌کنند؟! زمان عصای حضرت موسی گذشته که یک عصا بیندازند و با همه تسویه حساب کنند. اینها فقط با استفاده از قدرت‌شان آمدند، یک حرفی زده‌اند که متاسفانه جزو مصادیق بارز سوءاستفاده از شغل و اختیارات‌شان است. به ضرر طلبکاران چنین حرف‌هایی را زده‌اند.

دایی در پاسخ به این سوال که «آیا شکایتش فقط به فدراسیون فوتبال ایران بوده یا به AFC هم شکایت کرده است؟»، گفت: نه، من فقط به کمیته انضباطی شکایت کردم، اما متاسفانه باید برای یکسری از آقایان روشن کنم. درست است که کمیته اهدای مجوز حرفه‌ای مستقل عمل می‌کند و آنها برای AFC گزارش می‌نوسند، اما AFC صرفاً به این گزارش‌ها اکتفا نمی‌کند. دو سه مورد باشگاه دیگر هستند که AFC موارد موجود در پرونده آنها را در دستور کار قرار داده و این پرونده‌ها هنوز نزد آنها محفوظ هستند.

وی در واکنش به این موضوع که «آیا با توجه به اینکه شما AFC را در جریان شکایت‌تان قرار نداده‌اید، ممکن است این موضوع به ضرر شما تمام شود»، یادآور شد: اصلاً و ابداً این‌طور نیست. من به‌خاطر موقعیتی که دارم، با حقوق‌دانان داخلی و خارجی مشورت کردم. اگر فدراسیون بخواهد با این مسئله مماشعت کند و برخلاف واقع، اسناد یک باشگاه را تایید و حق طلبکاران را ضایع کند، علاوه بر اینکه مراجع راستی‌آزمایی و حقیقت‌یاب که در AFC هستند، این مسائل را معارض واقعیت تشخصیص خواهند داد، این گزارش‌ها را زیر سوال خواهند برد.

سرمربی سایپا گفت: من دنبال حقم هستم. چنین کاری در فدراسیون فوتبال انجام می‌شود. نه تنها من، بلکه پرونده‌های دیگر را هم به همین شکل مخفی می‌کنند. ما آنقدر طلبکار داریم و شما هرچقدر بخواهید پرونده هست. با این کار اعتبار فدراسیون زیرسوال رفته و مخدوش می‌شود. من به‌عنوان یک فعال حرفه‌ای که در فدراسیون کار می‌کنم، به مسئولان آن توصیه می‌کنم، حق را مبنای عمل خود قرار دهند، نه مصلحت‌ها و سفارشات را.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار