معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

هدف از برگزاری اردو ، ایجاد تغییر مثبت در رفتار دانش آموز است

همه ما تلاش می کنیم که در مدارس کار تربیتی صورت بگیرد و در رفتار دانش آموز تغییر مثبت ایجاد گردد و در اردوها نیز این تغییر مثبت در کار تربیتی بیشتر نمود دارد.

کد مطلب: ۶۸۱۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی استان اصفهان ، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سازمان مناطق و نواحی گفت :تاکید من بر این است که روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان در بحث اردوها فعال تر باشند و نباید اتفاقات پیش آمده در اردوها دلیلی بر حذف اردو باشد و از برگزاری اردو کناره گیری کرد.

احمدی در ادامه گفت : همه ما تلاش می کنیم که در مدارس کار تربیتی صورت بگیرد و در رفتار دانش آموز تغییر مثبت ایجاد گردد و در اردوها نیز این تغییر مثبت در کار تربیتی بیشتر نمود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با توجه به آغازبرگزاری اردوی راهیان نور در استان اصفهان گفت : اردوهای راهیان نور از اردوهای کلان کشوری است که پیام ها و بار معنوی زیادی برای دانش آموزان دارد.

احمدی در پایان سخنان خود گفت : محور مباحث و پیشنهادات ما با ایجاد محیط های شاد برای دانش آموزان رابطه چندانی ندارد و نتوانسته ایم محیط های شاد و جذاب را برای دانش آموزان ایجاد کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار