تشکل های دانش آموزی نماد کامل جلوه های تعلیم و تربیت تمام ساحتی هستند

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی در نشست مشترک معاون اجتماعی سیاسی امنیتی استاندار با نمایندگان تشکل های دانش آموزی خراسان رضوی گفت: تشکل های دانش آموزی نماد کامل جلوه های تعلیم و تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش استان هستند.

کد مطلب: ۶۸۰۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی علیرضا کاظمی در نشست مشترک با نمایندگان تشکل های دانش آموزی خراسان رضوی گفت: امروز این دانش آموزان نماد کامل جلوه های تعلیم و تربیت تمام ساحتی در استان هستند و دیروز نیز راهپیمایی 13 ابان نمایانگر حضور پررنگ تشکل های دانش اموزی و نشانگر جلوه های زیبای تعلیم و تربیت بود
وی ادامه داد: برای تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی نیاز به ساختار های رسمی و غیر رسمی داریم که بستر فعالیت های دانش آموزان راشکل می دهد.
کاظمی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی با رویکرد توسعه کمی و کیفی فعالیت های دانش اموزان و تشکل ها تعلیم و تربیت تمام ساحتی را دنبال می کند.
وی اظهار کرد: سازمان دانش اموزی خراسان رضوی با رویکردتوسعه کمی و کیفی در دولت تدبیر و امید اعضائ خود را از 30هزار عضو به 80 هزار عضو افزایش داده است و برای امسال نیز برنامه جذب 130 هزار عضو را در دستور کار دارد. همچنین با 3 هزار و 200 خبرنگار پانا تربیت اجتماعی دانش اموزان را دنبال می کند.
وی ادامه داد: این تشکل در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی حضور کار آمدی داشته است و از مهمترین برنامه ها ی این سازمان در روز های پیش رو طرح گامهای عاشقی است.
کاظمی گفت: تشکل دانش آنوزی هلال احمر با 500 کانون و 7 هزار عضو و هشت سرفصل اموزشی به عنوان کانون امداد و نجات نقش افرینی می کند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: بسیج دانش اموزی با بیش از 400 هزار نفر عضو و برنامه های طرح صالحین بزرگترین شبکه فرهنگی کشور را شکل داده است.
وی ادامه داد: اتحادیه انجمن اسلامی با 700 انجمن و هر انجمن با بیست عضو یکی از اثر بخش ترین شبکه های تشکلی است که برنامه های خودشان را کیفی دنبال می کنند.
وی اظهار کرد: در کنار این تشکل های رسمی تشکل های غیر رسمی چون پارلمان های مدیران معلمان اولیا و دانش اموزان و محیط زیست یاران نیز اثر گزاری زیادی دارند.
وی در پایان گفت: حضور همه دانش آموزان را در این جلسه که یکی از بهترین جلسه های تربیتی است را ارج می نهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار