مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پروفسور نظامی شهرستان فسا به پانا خبر داد

کسب رتبه نهم پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان فسا در ارزیابی آزمایشگاهی

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پروفسور نظامی شهرستان فسا در ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاه‌های آموزشی توانا در سال 1395 توانست رتبه نهم را در بین 66 مرکز از آن خود کند.

کد مطلب: ۶۸۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

خانم فرح‌وشی مدیر آزمایشگاه نانو و پژوهش‌سرای پرفسور نظامی شهرستان فسا در گفت و گو با پانا، گفت: مسابقه ایده نو برای دانش‌آموزان متوسطه و مسابقه نقاشی با موضوع آزمایشگاه نانو را در سطح دانش‌آموزان ابتدایی منطقه برای معرفی آزمایشگاه نانو برگزار کرده‌ایم.

وی هدایت دانش‌آموزان و پروژه‌های آن ها به سمت فعالیت‌های عملی با رویکرد فن بازار را برنامه اصلی سال جاری این مرکز عنوان کرد.

مدیر آزمایشگاه توانا، توجه به پروژه‌های دانش‌آموزی و ایجاد فضای مناسب برای انجام آنها با حمایت‌های مالی و علمی با حضور کارشناس علاقمند و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان را از عوامل موفقیت این آزمایشگاه دانست.

لازم به ذکر است، یکی از برنامه‌های اصلی باشگاه نانو برای ایجاد انگیزه در بین مدیران و کارشناسان آزمایشگاه‌های توانا برای فعالیت بیشتر، ارزیابی عملکرد، رتبه‌بندی آنها و تقدیر از مسئولان و مدیران این آزمایشگاه‌ها است و در این راستا از 10 مرکز برتر آزمایشگاهی عضو شبکه آزمایشگاه‌های آموزشی فناوری نانو در سال 94 و 95 هم‌زمان با مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو که روز جمعه 30 تیرماه در شهرستان اصفهان برگزار شد، تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار