فرشاد پیوس در گفت و گو با پانا:

علیپور می تواند آقای گل لیگ برتر شود/ باید قرارداد برانکو تمدید شود

آقای گل اسبق فوتبال ایران معتقد است مهاجم جوان پرسپولیس توانایی آقای گلی در لیگ برتر را دارد.

کد مطلب: ۶۸۰۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

فرشاد پیوس در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم گفت: پرسپولیس در لیگ برتر امسال هم مانند سال گذشته شرایط خوبی دارد، ساختار دفاعی و تهاجمی تیم بهتر از قبل هم شده ولی باز هم برای موفقیت در آسیا نیاز به تقویت دارد. البته همین تیم پرسپولیس با کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارد توانایی شکست همه تیم ها را دارد.

وی به تشبیه تیم فعلی پرسپولیس با تیم دهه 60 این باشگاه اینگونه واکنش نشان داد: پرسپولیس با هماهنگی بازیکنانش شبیه تیم دهه شصت شده است اما هنوز مانده که به آن تیم برسد. پیشرفت قابل توجهی در تیم دیده می شود و اعتقاد دارم در بازی های آینده عملکرد تیم زیباتر از این هم خواهد شد.

آقای گل اسبق فوتبال ایران درباره عملکرد مهاجم‌های پرسپولیس پس از محرومیت طارمی گفت : علی علیپور بازیکن باهوشی است که خوب با مدافعان حریف درگیری می شود اما برای موفق تر شدن باید بیشتر در محوطه جریمه حریف باشد و روی جایگیری هایش دقت کند. با روندی که علیپور دارد می تواند در این فصل آقای گل لیگ برتر شود.

پیوس افزود: گادوین منشا هم مهاجمی است که خوب با هافبک ها و مدافعان حریف درگیر می شود و با عقب آمدنش توپ گیری می کند و شوت های خوبی می زد اما باید روی ضربات سرش کار کند تا با سر هم گل بزند.

وی درباره تمدید قرارداد پرسپولیس با برانکو گفت: برانکو این توانایی را دارد که با پرسپولیس تا سالها قهرمانی بیاورد، اعتقاد من این است که باید قرارداد او تمدید شود تا با این تمدید قرارداد هم خیال خودش هم خیال هواداران راحت شود.

پیوس در پایان مدعیان قهرمانی در لیگ برتر را سه تیم دانست و گفت: پرسپولیس جدی ترین مدعی قهرمانی در این فصل لیگ برتر است. بعد از پرسپولیس پیکان را با شرایطی که دارد مدعی می دانم. ذوب آهن هم کم کم خودش را به بالای جدول نزدیک می کند اما پارس جنوبی که فعلا صدرنشین است در هفته های آینده افت می کند و در بین سه تیم اول قرار نخواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار