محمود فکری در گفت و گو با پانا:

شفر برای تاثیرگذاری زمان می خواهد/ نفت پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد

سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقد است تیمش می تواند یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر هفدهم باشد.

کد مطلب: ۶۸۰۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط نفت مسجد سلیمان در لیگ آزادگان گفت: در مسجد سلیمان تیم یکدلی داریم و نتایجی هم که تا هفته یازدهم بدست آورده ایم نتیجه های خوبی بوده است. البته مشکلات داوری این فصل لیگ آزادگان باعث شده تا ما در این فصل امتیازهای زیادی را به خاطر داوری از دست بدهیم.

وی ادامه داد: نفت مسجد سلیمان پتانسیل بازگشت به لیگ برتر را دارد و اگر تیم در ادامه مسابقات آرامش داشته باشد می تواند در پایان فصل جشن صعود دوباره به لیگ برتر را برگزار کند.

فکری در واکنش به شایعه جدایی اش از نفت گفت: از نفت جدا نمی شوم؛ با بازیکنان و کادر فنی تیم اهداف مان را مشخص کرده ایم و برای قهرمانی در لیگ آزادگان می جنگیم.

کاپیتان اسبق استقلال درباره شرایط این تیم با حضور وینفرد شفر گفت: هواداران استقلال باید صبور باشند، شفر تازه به تیم آمده است و الان زود است که درباره او اظهار نظر کرد. باید به این مربی آلمانی زمان داد و بعد از چند هفته درباره کار و نتایجش قضاوت کرد.

وی افزود: البته استقلال در بازی های اخیر نظم بهتری پیدا کرده و نتایج خوبی گرفته است. نباید فراموش کرد که برای موفقیت شفر در استقلال هم هواداران و هم مدیران باشگاه باید او را کمک کنند. این تیم پتانسیل و شایستگی قهرمانی در لیگ برتر را دارد و اگر شرایط برای شفر فراهم شود استقلال می تواند یکبار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار