50 درصد طرح های عمرانی آموزش و پرورش با مشارکت نیکوکاران بوده است

معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی وزارت آموزش و پرورش گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، یک هزار و 200 فضای آموزشی به بهره برداری رسید که 55 هزار و 200 کلاس درس بود که 50 درصد آنها از محل کمک نیکوکاران مدرسه ساز بوده است.

کد مطلب: ۶۷۹۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد تقی نظری پور در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام وزارت آموزش و پرورش که با مشارکت نیکوکاران آغاز به ساخت شده حدود 24 هزار کلاس درس است که برای تکمیل آنها 180 هزار میلیارد ریال (معادل 18 هزار میلیارد تومان ) مورد نیاز است.

به گفته وی،سیستم گرمایشی 83 هزار کلاس درس نیازمند آن است که مجهز و به روز رسانی شود تا منبع سوخت مصرفی در کلاس نباشد که رفع این نگرانی با هشت هزار میلیارد ریال (معادل 800 میلیارد تومان) اعتبار ممکن می شود و امیدواریم بتوانیم با همکاری مجلس تخصیص های خوبی داشته باشیم.

وی افزود: حدود 15 تا 20 مدارس کشور به صورت دو نوبته استفاده می شود که بخاطر تخریب و بازسازی مدارس فرسوده و یا تکمیل مدارس در حال ساخت است.

به گزارش پانا شش باب واحد آموزشی با صرف اعتباری معادل 80 میلیارد ریال در کاشان به بهره برداری رسید. با بهره برداری از این مدارس، نزدیک به 10 هزار متر مربع به فضاهای آموزشی شهرستان کاشان با هفت هزار و 900 متر مربع زیربنا اضافه شد که در قالب 66 کلاس درس، پذیرای یک هزار و 500 دانش آموز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار