دارنده مقام اول استانی در رشته تکواندو:

اصل هر ورزش شادی و نشاط است/همه نیازمند شادی هستیم

دارنده مقام اول استانی و شهرستانی در رشته ی تکواندو گفت :تکواندو ورزشی بسیار مفید برای ذهن است ، تعلیم دادن و یاد گرفتن این ورزش باعث قدرت مقابله با مشکلات ، آمادگی جسمی و روحی میشود .

کد مطلب: ۶۷۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پریسا شجاعی دانش آموز پایه‌ی چهارم انسانی دبیرستان فاطمه زهرا(س) در گفت و گو با خبر نگار پانا گفت : تکواندو ورزشی مفید برای ذهن است ، همچنین تمرینات آن به افراد اعتماد به نفس میدهد .

وی افزود: من تکواندو را از اویل سال ۹۱ شروع کردم و تنها علاقه ام مرا به این سمت کشاند و در این زمینه موفق به کسب رتبه هایی از جمله سه مقام استانی و چهار مقام شهرستانی شدم .

شجاعی گفت: مشوق اصلی من خانواده ام بودند که به خواسته هایم توجه میکردند.

شجاعی با بیان اینکه ورزش زمینه ی شادی را در زندگی فراهم میکند افزود: تیم ما تیم خوبی نبست به پارسال تشکیل داده است ، در بین اعضای تیممان نشاط و صمیمت زیادی حاکم است و همین نشاط و صمیمت باعث موفقیت های تیمی و فردی ما شد، شکست در مسابقات مارا بیشتر به هم نزدیک میکند و در اینده هم نزدیک تر خواهد کرد.

دارنده مقام اول استاین در رشته تکواندو گفت: دلگرمی های تیمی درمواقع شکست مرا وادار میکرد تا باانگیزه ی بالاتری به روی شیاپچانگ ( زمین مسابقه) بروم.

شجاعی ادامه داد: تکواندو برایم ، ۷ حرف ماندگار است؛ که همین ۷ حرف زندگی به من آموخت نظیر: توان روبه رویی با شکست و مشکلات، افزایش خودباوری و اعتماد به نفس و پذیرفتن شکست زیرا شکست هم جزئی از زندگی است و با هرشکست میتوان بالاتر رفت. اصول ورزش شادیست و همه نیازمند شادی هستند .

شجاعی در پایان گفت و گوی خود گفت: توجه مسوولین به دراختیار گذاشتن سالن های ورزشی به باشگاه ها زمینه ای برای فراهم شدن استعداد های نوجوانان و جوانان ایجاد می کند، زیرا حمایت اولین حرف برای موفقیت است.

شجاعی گفت: در آخر از تمام زحمات بی دریغ خانواده ام و استاد گرانقدرم مریم جوادی که همیشه همراه و پشتیبان من بودند بسیار سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم روزی برای کشورم افتخار آفرین باشم.

خبرنگار پانا: مینا امیرابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار