دانش آموزان مهمانشهر به عضویت سازمان دانش آموزی استان سمنان درآمدند

براساس توافق صورت گرفته رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با مدیر اردوگاه مهمانشهر سمنان، کلیه دانش آموزان مهمانشهر، به عضویت سازمان دانش آموزی استان سمنان درآمدند.

کد مطلب: ۶۷۹۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، در دیدار رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با رئیس اردوگاه مهمانشهر سمنان، مقرر شد در سال تحصیلی جدید کلیه دانش آموزان مهمانشهر به عضویت سازمان دانش آموزی استان درآمده و از کلیه حمایت های سازمان دانش آموزی استان سمنان بهره مند شوند.


رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، در بازدید از مدارس مهمانشهر شهرستان سمنان، پس از ارائه توضیحات لازم در رابطه با کارکرد و فعالیت های سازمان دانش آموزی استان سمنان و شنیدن درد و دل های مربیان و کارکنان مدارس مهمانشهر سمنان در رابطه با حقوق معوق 9 ماهه، عدم امنیت شغلی در بین معلمان این مدارس، پایین بودن وضعیت بهداشتی و رفاهی معلمان مشغول به تدریس، عدم وجود سرویس برای معلمان جهت رفت و آمد و عدم رسیدگی به وضعیت آنان، قول انتقال این مطالب به مدیرکل آموزش و پرورش استان را داد.


عامریان با بیان اینکه حداقل 850 دانش آموز دختر و پسر در مدارس متوسطه اول مهمانشهر سمنان تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به انجام فعالیت های هنری توسط دختران دانش آموز مقطع متوسطه مهمانشهر، سازمان دانش آموزی استان سمنان قول حمایت از تولیدات صنایع دستی دختران دانش آموز مهمانشهر را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار