معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با پانا:

برنامه‌ها و فعالیت‌های دانش‌آموزی در مراسم ۱۳ آبان اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، با اعلام برنامه‌های طراحی شده برای حضور دانش‌آموزان در مراسم ۱۳ آبان گفت:‌ به منظور استفاده از توان، ظرفیت و استعداد دانش آموزان، مسئولیت برگزاری مراسم این روز به اعضای تشکل های دانش آموزی سپرده خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

سید بهاء الدین ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درخصوص برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی برای حضور دانش‌آموزان در مراسم یوم الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان نماد نفی سلطه و تأکید بر استقلال جمهوری اسلامی ایران و روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی درخصوص برنامه‌های پیشنهادی برای روز 13 آبان گفت: نواختن زنگ استکبار ستیزی در 13 آبان در تمامی مدارس استان و در یکی از مدارس به صورت نمادین با دعوت از مسولین و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ضمن حفظ حرمت ماه صفر از جمله برنامه های این روز مهم است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه ریزی مطلوب و تمهیدات لازم را برای حضور چشمگیر، با نشاط، خودجوش و منسجم فرهنگیان و دانش آموزان در این روز اندیشه شده است، گفت: فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم یوم الله 13 آبان همراه با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تمثال مبارک حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور، همچنین پارچه نوشته هایی با مضامین حمایت از اصول و آرمانهای نظام مقدس در این روز شرکت می کنند.

وی ادامه داد: اختصاص یکی از مراسم آغازین(صبحگاهی)ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق به گرامیداشت یوم الله 13 آبان از دیگر برنامه های آموزش و پرورش جهت گرامی داشت این روز بزرگ است.

ملک حسینی تصریح کرد: انجام هماهنگی های لازم جهت حضور مدیر کل، معاون پرورشی و فرهنگی استان در میزگردها، برنامه ها و مصاحبه های صدا و سیما و نیز فعال نمودن شبکه پیام کوتاه جهت اطلاع رسانی و دعوت به شرکت فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء محترم آنها در راهپیمایی و پوشش خبری برنامه ها و فعالیتهای مربوط نیز به عمل آمده است.

معاون پرورشی و فرهنگی، اظهار کرد: برگزاری نشست های بصیرت افزای و جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزی در 13 مرکز شهرستان/منطقه با عناوین: مسایل روز ، استکبار ستیزی، جنگ نرم و دشمن شناسی نیز از دیگر برنامه های یوم الله 13 آبان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار