حمید درخشان در گفت و گو با پانا:

چقدر از آبرویم مایه بگذارم؟/ در نفت را ببندند تا خیال همه راحت شود

سرمربی نفت تهران به ادامه شرایط بحرانی این تیم واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۶۷۸۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان سرمربی تیم نفت تهران در گفت و گو با پانا درباره شرایط تیم و اعتصاب بازیکنان و تمرین نکردن انها گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم، خودم هم از این وضعیت نفت خسته شدم و بازیکنانم هم حق دارند، این چندروز در فکر این بودند که دیگر سر تمرین نیایند و اعتصاب کنند اما مانع کار آنها شدم.

وی ادامه داد: ولی بالاخره تا وقتی مسولین کاری نکنند این وضعیت ادامه دارد و من هم تا چقدر مگر می توانم از آبروی خودم مایه بگذارم، اگر قراره است وضع اینگونه پیش برود نفت را تعطیل کنند تا خیال همه راحت شود.

سرمربی نفت تهران در ادامه به شرایط تیمش در مصاف با استقلال اشاره کرد و گفت: ما این هفته بازی مهمی پیش رو داریم که رویارویی با استقلال جایگاه مارا در جدول مسابقه عوض می کند اما متاسفانه شرایط روحی خوبی نداریم، ضمن اینکه استقلال بازی دربی را به پرسپولیس باخته و قطعا در این بازی همه تلاشش را به کار می گیرد که احیا شود و برنده این مسابقه شود.

درخشان تاکید کرد: استقلال با شفر به تفکر نوع و جدیدی رسیده و در بازی با دربی هم نوع بازی کردنش متفاوت شده بود به همین دلیل رویارویی با این تیم کار سختی است و متاسفانه وضعیت نفت هم بهم ریخته است، سرمربی استقلال در این بازی همه تلاشش را می کند که برد در کارنامه اش ثبت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار