سفیر ایران در لاهه؛

حمایت سفارت ایران در هلند از برقراری ارتباطات شرکت‌های تجاری دو کشور

سفیر ایران در لاهه گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند از ارتباط اقتصادی و تجاری استانهای کشور با مناطق مختلف این کشور حمایت می‎کند.

کد مطلب: ۶۷۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، هیاتی متشکل از مسئولان و بخش خصوصی استان هرمزگان با هدف بهره مندی از تجارب و آخرین دستاوردها و جذب سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی وتولید مواد غذائی در دو کشور هلند و آلمان به این دو کشور سفر کردند.

هیات استان هرمزگان شامل معاون استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیران کشاورزی و فعالان بخش خصوصی این استان، در جریان سفر به هلند و با هماهنگی شورای بازرگانی ایران و هلند از شرکتهای تولید بذر و نهاده های کشاورزی و گلخانه های این کشور بازدید کردند.

علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه در دیدار با این هیات، از فعال سازی ظرفیت‌های استانی کشورمان برای تبادل تجربه و جذب سرمایه از کشور هلند استقبال نمود و تصریح کرد : سفارت جمهوری اسلامی ایران از ارتباط اقتصادی و تجاری استانهای کشور با مناطق مختلف هلند حمایت میکند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه افزود: هریک از استانهای کشور با ویژگیهای آب و هوائی متفاوت دارای ظرفیتهای بالقوه ای جهت توسعه کشاورزی و تولید مواد غذائی است و در این بین استان هرمزگان با این ویژگی که در ایام سرد سال در بقیه نقاط کشور و اروپا از آب و هوای مناسب برای کشت و کار و برداشت مخصول برخوردار است ،می تواند به قطب صادرات محصولات کشاورزی تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار