امضاء تفاهم نامه بین معاونت سوادآموزی و سازمان دانش آموزی استان سمنان

روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان سمنان از بسته شدن تفاهم نامه همکاری فی ما بین معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، این تفاهم نامه با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه هیات وزیران مبنی بر به صفر رساندن بی سوادی و ایجاد باسوادی کامل و لزوم مشارکت دستگاه ها در اجرای برنامه های سوادآموزی و بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود کشور در راستای ریشه کنی بی سوادی، بسته شده است.

گفتنی است؛ تفاهم نامه موجود با توجه به بهره گیری از ظرفیت های موجود در سازمان دانش آموزی در شناسایی، جذب و آموزش بی سوادان و کم سوادان و همچنین استفاده از ظرفیت های رسانه ای خبرگزاری پانا در عرصه اطلاع رسانی و اهمیت و ضرورت این موضوع در پیشبرد فعالیت های سوادآموزی، بین معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به نمایندگی آقای علی سبوحی و سازمان دانش آموزی استان سمنان به نمایندگی محمدرضا عامریان منعقد شد.

لازم بذکر است همکاری آموزشی، فرهنگی و تبلیغاتی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های سوادآموزی و ارتقای سطح باسوادی در جامعه از موضوعات این تفاهم نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار