استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد:

معلم بنیان گذار سنگ بنای فکری جامعه/لامعی باکفایت ترین مدیر

استاندار خراسان جنوبی گفت: سنگ بنای فکری جامعه توسط معلمین مومن، متعهد و پرتلاش آموزش و پرورش بنا نهاده می شود.

کد مطلب: ۶۷۷۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،محمد مهدی مروج الشریعه صبح امروز در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید مدرس استقلال اقتصادی و مروج اقتصاد مقاومتی در جامعه خراسان جنوبی باشد.

وی، با بیان این که کلید توسعه همه جانبه به دستان معلمین توانمند آموزش و پرورش است، اضافه کرد: آموزش و پرورش به دلیل نوع مخاطب خود یکی از حساس ترین دستگاه های اجرایی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تمرکز زدایی و واگذاری مسئولیت به استان ها را لازمه برون رفت آموزش و پرورش از بن بست مشکلات دانست و تصریح کرد: با بومی سازی برش استانی سند تحول بنیادین می توان گام های بلند و مؤثری در در برداشتن مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت استان برداشت.

استاندار، ضمن اعلام رضایت از فعالیت های آموزش و پرورش در خراسان جنوبی گفت: عباس لامعی مدیری جهادی، جانباز و از با کفایت ترین مدیران آموزش و پرورش کشور است.

وی، توجه ویژه به مسائل آموزشی و پرورشی را اولین قدم در راه مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، قاچاق کالا و مواد مخدر دانست و افزود: آموزش و پرورش زیربنای توسعه آموزشی و فرهنگی و بهترین کلیدواژه توسعه در سایر بخش ها است.

مروج الشریعه بر ارائه الگوی نوع جذب مشارکت مردمی در فعالیت های آموزشی و پرورشی تأکید کرد و ادامه داد: به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات آموزشی و پرورشی پیشنهاد می کنم همایش خیرین نیکو کار کشور در بیرجند برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار