مدیر سازمان دانش آموزی در آیین انتخابات شورای دانش آموزی:

تاثیرگذاری شورا به اندازه تاثیرگذاری معلمان و مدیران در مدارس است

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شورای دانش آموزی در مدرسه نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا می کند و تاثیرگذاری این شورا به اندازه تاثیرگذاری معلمان و مدیران در مدارس است.

کد مطلب: ۶۷۷۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، علی حسن زاده صبح امروز چهارشنبه در مراسم انتخابات شوراهای دانش‌آموزی که به‌صورت نمادین در مدرسه نمونه دولتی حجاب یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی به نوعی فرهنگ سازی مشارکت، تعهد و درونی کردن ارزش‌های اجتماعی در دانش آموزان است به طوری که دانش آموزان با همدلی و تشکیل یک شورای تصمیم گیرنده در مدارس بتوانند مشکلات آموزشگاه‌های خود را مرتفع کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه شورای دانش آموزی یکی از تشکل های دانش آموزی است، اظهار کرد: تشکل های دانش آموزی یک ظرفیت بزرگ برای دانش آموزان است تا بتوانند پذیرش مسئولیت را تمرین کنند.

حسن زاده گفت: دانش آموزان با حضور در انتخابات شورا با مفهوم رای و انتخابات آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: وجود شوراهای دانش آموزی در واقع ایجاد یک تریبون آزاد است که از طریق آن دانش آموزان بتوانند به راحتی و با مشورت با سایر اعضای شورا خواسته های خود را مطرح و با اولیای آموزشگاه در رسیدن به اهداف متعالی آموزشی و پرورشی همکاری کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی با تاکید بر اینکه شوراهای دانش آموزی مصوب شورای آموزش وپرورش است و جایگاه قانونی دارد، اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی به عنوان مشاور مدیر عمل می کند و مدیر مدرسه احساس خواهد کرد که گروهی از دانش آموزان در فرایند تصمیم گیری وی را یاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار