کاندیدای شورای دانش آموزی، مدیران موفقی در آینده می شوند

مشاور وزیر کشور گفت: افرادی که امروز در مدارس برای شوراهای دانش آموزی کاندید می شوند در آینده نیز برای جامعه می توانند مثبت واقع شده و جز مدیران کشور قرار گیرند.

کد مطلب: ۶۷۵۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ دیدار علی رمضانی سرپرست امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با پورعلی مطلق مشاور وزیر کشور و دبیر ستاد انتخابات کشور به منظور هماهنگی برای انتخابات شوراهای دانش آموزی صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد.

پورعلی مطلق در مورد روند برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی عنوان کرد: این انتخابات جز دستور کارشوراهای آموزش و پرورش بوده و همین مسئله موجب شده تا فرمانداران و استانداران که به عنوان رئیس شوراها مطرح می شوند این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: مزیت این انتخابات حضور دانش آموزان در فرایند انتخاب اصلح بوده که می تواند در آینده نیز اثرات مثبتی در پی داشته باشد.

مشاور وزیر کشور تصریح کرد: افرادی که امروز در مدارس برای شوراهای دانش آموزی کاندید می شوند در آینده نیز برای جامعه می توانند مثبت واقع شده و جز مدیران کشور قرار گیرند چرا که در سنین نوجوانی این جرات را داشتند تا در معرض انتخاب شدن از سوی دیگران قرار بگیرند.

دبیر ستاد انتخابات عنوان کرد: با توجه به اهمیت این شوراها اما باز هم مکاتبه ای با فرمانداران و استانداران سایر بخشهای کشور خواهیم داشت تا انتخابات به بهترین شکل ممکن در مدارس کشور برگزار شود و با توجه به اینکه آموزش و پرورش بخش اعظم اعتبارات در بخش جاری کشور را دارد و از نظر نیروی انسانی گستره وسیعی را شامل می شود بنابراین توجه مضاعفی به آن داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار