مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد:

مشارکت بیش از یکصد هزاردانش آموز در چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه

مدیرکل استان چهارمحال و بختیاری از مشارکت بیش از یکصد هزار دانش آموز در چهارمین المپیاد درون مدرسه ای استان خبر داد .

کد مطلب: ۶۷۵۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا چهارمحال وبختیاری، " بهروز امیدی " با اعلام این خبر اظهارکرد : المپياد ورزشي درون مدرسه اي با هدف ايجاد تحرك و نشاط و شادابي در بين دانش آموزان برگزار مي شود.

امیدی افزود: نگاه متوازن به تربيت دانش آموزان عزيز به معني توجه به تعالي جسم و روح و فكر است كه اين مهم را در سايه تحصيل تهذيب و ورزش مي توان دنبال كرد .

وی تصریح کرد: زندگي در عصر كنوني با توجه به پيشرفت هاي تكنولوژيك و كاهش تحرك بدني موجب شده سواد حركتي در بين دانش آموزان كاهش يابد كه اگر در سنين رشد اين سواد حركتي تكميل نشود در آينده و بزرگسالي قابل جبران نيست . در همين راستا به دنبال تربيت نسلي سالم و با نشاط و در راستاي كمك به بنيه ورزش قهرماني كشور و افتخار آفريني در ميادين جهاني و بين المللي از هم اكنون با برگزاري المپيادهاي ورزش درون مدرسه اي كه به مثابه يك المپيك كوچك در دنياي كودكي و نوجواني دانش آموزان عزيز مي باشد با جديت در تمامي مدارس استان در حال پيگيري است .

امیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 90 هزار دانش آموز استان در اين المپيادها شركت داشت كه با برنامه ريزي هاي انجام شده در سال تحصيلي جديد اين تعداد به بيش از يكصد هزار دانش آموز شركت كننده خواهد رسيد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار