حمید درخشان:

استقلال و پرسپولیس هم بدهی دارند چرا ما را حذف کنند

سرمربی نفت طلاییه تهران گفت: پرسپولیس از نظر تیمی و نفری از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و شانس قهرمانی دارد.

کد مطلب: ۶۷۵۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حمید درخشان ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، اظهار کرد: بازی سختی با تیم پرسپولیس داریم. این تیم از نظر تیمی و نفری در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که با توجه به مهره‌های ارزشمند و کادر فنی خوب شانس قهرمانی دارد. تیمی هستیم که با مشکلات جلو می‌آییم و خدا را شکر می‌کنیم جایگاهی در لیگ داریم و امیدوارم دغدغه فکری و مشکلات ما حل شود تا با آرامش بیش‌تری پیش بیاییم.

درخشان در پاسخ به این سوال که تیم‌های بدهکار را می‌خواهند از فهرست لیگ قهرمانان آسیا خط بزنند و تیم شما هم جزو تیم‌های بدهکار است و شاید ذوب‌آهن را به جای تیم نفت به جام قهرمانان آسیا بفرستند؟ گفت: چرا باید ذوب‌آهن جایگزین ما شود. یا تیم ما مظلوم قرار گرفته شده که باید به ما کمک کنند که به آسیا برویم. خیلی از تیم‌های عربی دارند حذف می‌شوند. استقلال و پرسپولیس هم بدهی دارند. مهم این است که همه دست به دست هم بدهیم که نماینده شایسته‌ای در آسیا داشته باشیم.

او اضافه کرد: در گذشته تیم نفت هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته بود.

سرمربی نفت تهران درباره این که آیا تیمش پتانسیل حضور در سه جام را دارد؟ گفت: ما پتانسیل حضور در سه جام را نداریم. اولویت نخست تیم ما لیگ برتر است و بعد از آن به لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم. آخرین اولویت‌مان هم جام حذفی چرا که تیم ما از نظر بازیکن شرایط ایده‌آل را ندارد. همین الان هم انجام سه بازی در هشت روز برای تیم ما سخت است.
درخشان گفت: فردا بازیکنان جوان را به میدان می‌فرستم تا کیفیت خود را نشان بدهند. به بازیکنان اصلی تیم استراحت می‌دهیم.

او درباره این که به نظر در سومین تقابلش تیمش در فصل جای با پرسپولیس شانس کم‌تری برای بردن دارد، اظهار کرد: بازی سوپر جام نخستین حضور من روی نیمکت این تیم بود و از بازیکنان امید استفاده کردیم. در بازی دوم که در لیگ برتر انجام شد هم به تازگی تیم را شناخته بودم و نتوانستیم مقابل این تیم موفق شویم. مطمئنا فردا شانس کم‌تری برای برد داریم اما حریف راحتی برای پرسپولیس محسوب نمی‌شویم. تقابل با پرسپولیس برای هر تیمی سخت است. تلاش می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.
سرمربی نفت طلاییه تهران درباره تیم ملی نوجوانان ایران و نتایج خوبی که تا مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی هند گرفته‌اند نیز گفت: تبریک ویژه‌ای به مسوولان فدراسیون و کادر فنی تیم نوجوانان می‌گویم. وقتی که شما جز ۸ تیم برتر دنیا می‌شوی کار بزرگی است. دست همه‌ی کسانی که تیم را به این جا رسانده‌اند درد نکند.
وی افزود: مهم این است که این تیم را حفظ کنند و نگذارند که منحل شود. حتی ما می‌توانیم امیدوار باشیم که این تیم بعد از بیش از چهل سال به المپیک راه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار