دانشجو معلمان برای شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه تا 30 مهر اقدام کنند

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجومعلمان تا 30 مهرماه برای شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری فرصت دارند.

کد مطلب: ۶۷۵۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، معصومه علی نژاد با اشاره به جشنواره دانشجوی نمونه کشوری گفت: دانشجو معلمان کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد می توانند تا 30 مهر 96برای شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری با مراجعه به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به بارگذاری مدارک و آثار خود کنند.

وی برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه را در راستای شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی، تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملی و گسترش اصول و ارزش های اسلامی و اخلاق حرفه ای و با اهداف افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی فرهنگی در بین دانشجومعلمان برشمرد.

علی نژاد با بیان اینکه دانشجو معلمان با داشتن حداقل معدل 16 برای کارشناسی و17 در مقطع کارشناسی ارشد می توانند در این جشنواره حضور داشته باشند تصریح کرد: همچنین علاوه بر حد نصاب معدل، دانشجویان کارشناسی می بایست چهار نیمسال و دانشجو معلمان کارشناسی ارشد دو نیمسال را در دانشگاه گذرانده باشند.

وی با اعلام مهلت ثبت نام جشنواره از ۱۵ مهر لغایت 30مهرماه، به ارسال بخشنامه شرکت در جشنواره در چهارم مهر برای استان ها اشاره و اظهار کرد: دانشجو معلمان باید حداکثر 60 امتیاز از100 امتیاز را کسب کرده باشند تا راهیابی آنان به مرحله ی کشوری مشخص شود.

معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه با بیان اینکه داوری جشنواره در چهار بخش آموزش، پژوهش، فرهنگی و شئونات دانشجویی انجام خواهد گرفت، اضافه کرد: داوری ها در دو مرحله انجام می پذیرد که بخش نخست آن با حضور هیئت داوری متشکل از تمام گروهها در دانشگاه فرهنگیان و مرحله دوم از سوی وزارت علوم و براساس آیین نامه مصوب صورت می گیرد.

علی نژاد تصریح کرد: بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی پیوسته، در رشته های علوم انسانی وعلوم پایه هرکدام 4 نفر و در رشته هنر 3 دانشجو معلم و نیز در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم انسانی، علوم پایه و هنر هرکدام3 نفر معرفی خواهند شد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به جوایز و تسهیلات در نظر گرفته شده برای جشنواره دانشجوی نمونه، گفت: مقررشد که به تمامی دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره تقدیر نامه ای از طرف ریاست دانشگاه و یا معاونت دانشجویی اهدا شود.

وی اضافه کرد: همچنین کسانی که به مرحله ی پایانی راه یابند امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر بدون آزمون را خواهند داشت و دانشجویان می توانند بدون آزمون در دانشگاه مدنظر خودشان صرف نظر از تعهد به وزارت آموزش و پرورش با انجام شغل معلمی خود، ادامه تحصیل دهند.

معاون دانشجویی همچنین از بررسی و نظارت ارسال مطلوب و درست آثار از سوی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: دانشگاه فرهنگیان نیز می تواند بارگذاری آثار را رصد کند و در صورت بروز مشکل و ناقص بودن مدارک به استان ها برای رفع مشکل اطلاع دهد، تا دانشجومعلمان بتوانند با مشکلات کمتر و برخورداری بهتر از این سامانه استفاده کنند.

وی از دانشجو معلمان خواست در فرصت باقیمانده از این امکان استفاده کرده و یادآور شد: : با وجود فعالیتهای مثبت دانشجو معلمان در چهار سال حضور در دانشگاه فرهنگیان و کسب تجربه به راحتی بتوانند در بخش دانشجوی نمونه ورود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار