۲۶ مهر،روز تربیت بدنی و ورزش

پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش ،این روز را به دبیران و مسئولین تربیت بدنی خراسان رضوی تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۷۵۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در پیامی به مناسبت 26 مهر ،روز تربیت بدنی و سلامت را به دبیران و مسئولین تربیت بدنی استان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است ،ورزش وسیله ای بــرای رشد وجودی ،کمال انسان، عـامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ هـا و ارزش ها محسوب می شود،از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.
فعالیت های تربیت بدنی در آموزش و پرورش از طریق ایجاد برنامه های متنوع ، رویکردها و فضاهای مناسب برای مخاطبین خــود و دانش آموزان باعث تقویت شایستگی های پایه ، جامعه پذیری ، هویت بخشی و استقلال و تصمیم گیری مبتنی بر آگاهی می گردد . در این جا لازم است هفته تربیت بدنی را به همه همکاران محترم ، معلمان ، دبیران و مسئولین تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش استان تبریک عرض نمایم و از همه آنان بخاطر تلاش های ارزنده و اثر بخش در حوزه دانش آموزان و معلمان تقدیر و تشکر نمایم .
علیرضا کاظمی
مدیر کل آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار