اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای مدارس آموزش و پرورش شهریار

مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه دستاورد های مدارس منطقه شهریار با نام دوباره تدبیر،دوباره مهر با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران و مدیر آموزش و پرورش شهریاردر اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۴۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگار پانا شهرستان های تهران،نمایشگاه دست آورد های مدیران مدارس در قالب 18 محور از منطقه شهریار در مقاطع ابتدایی متوسطه اول و دوم و به مدت ده روز برگزار شد.

مدیریت آموزش و پرورش شهریار در خصوص اهداف نمایشگاه اظهار داشت:هدف این نمایشگاه صرفا مستند سازی نیست بلکه هدف ما این است که عملکرد ها و دستاورد های مدارس را در معرض نمایش قرار دهیم تا سبب تبادل تجربیات مدارس با هم شود.

پارسا در ادامه افزود: تجربه ها و آگاهی های به دست آمده، نگاه جدید و نوینی را به مدیران مدارس داد تا در فعالیت هایی که در این نمایشگاه که به صورت تیمی و گروهی انجام گرفت،سبب ایجاد همکاری و همدلی و در نهایت ارزیابی فعالیت های مدیران را حاصل شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان های تهران نیز ضمن تاکید بر سخنان پارسا افزود: معلمین، راهنما و چراغ راه بشریت هستند و نعمت دانایی را به ما عطا کردند، ولیکن مدیران، محور تغییر و تحول آینده این سرزمین در حوزه آموزش و تعلیم تربیت هستند

شفیع پور در خصوص برگزاری نمایشگاه مورد نظر افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در راس نشان دهنده تدبیر مدیریت آموزش پرورش شهریار که به نوبه ی خود یکی از بزرگ ترین مدیریت ها از لحاظ کمیت و کیفیت است.

وی در همین راستا گفت: شهریار یکی از محدود شهرستان هایی است که با وجود روند رشد بالای جمعیت از لحاظ آماری و شاخص های متعدد در سطح بالایی قرار دارد.

شایان ذکر است ، در مراسم لوح تقدیر به منظور قدر دانی از کلیه مدیران مدارس ،سه محور به عنوان محور های برگزیده نمایشگاه اهداشد.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار