مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه آغازین طرح گامهای عاشقی:

طرح گامهای عاشقی یک فرصتی تربیتی است

جلسه هماهنگی طرح گامهای عاشقی با حضور معاونین اداره کل ، معاون زیارت استان ، روسا و معاونین ادارات مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۴۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی ، علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه کسانی که در این طرح شرکت دارند بصورت ویژه دعوت شده اند گفت : تمامی همکاران و کسانی که در این طرح مشارکت دارند لطف امام هشتم شامل حال آنها شده است .
وی اظهار داشت : وجود منور حضرت رضا (ع) باعث شده بسیاری از انسانها در اقصی نقاط جهان آرزوی تشرف به حرم مطهر ایشان دارند و در این راستا آموزش و پرورش خراسان رضوی تلاش نموده سطح کیفی و کمی اسکان مدارس خود را بالا ببرد.
کاظمی با بیان اینکه "گامهای عاشقی" فرصتی تربیتی است که باید قدردان بود وگفت : همجواری با امام رضا (ع) موجب شده مهمترین اولویت این طرح که توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و سیره رضوی است ، پایه گذاری شود و در ذیل آن دهها طرح معنوی به منصه ظهور رسیده و طرح زیارت اولی ها ، درسنامه رضوی ، سایه سار مهربانی و جشنواره های عبادی از این قبیل طرح هاست .
وی تبدیل فضای آموزشی به فضای اسکان و برگشت به حالت اولیه را وجه ممیزه این استان با استانهای دیگر دانست و گفت : برای انجام وظیفه خود در قبال امام هشتم ، ارتقاء فرهنگ میزبانی را در دستور خود قرار دادیم و البته تلاش شده دانش آموزان و خانواده های آنان در این جریان قرار گیرد .
مدیر کل استان با بیان اینکه بایستی نگاه زائر از نگاه اقتصادی به نگاه معنوی برگردد و این بزرگترین چالش در حوزه زیارت است گفت : برای اجرای این طرح نیاز به انسانهای عاشقی داریم که علاقمند به خدمت خالصانه هستند ، ضمن آنکه خدمت رئوفانه می تواند در همه جای این شهر اتفاق بیفتد و منوط و محصور به محدوده حرم مطهر نخواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار