مرتضی حیدری مجری «هشتگ» شد

«هشتگ» برنامه جدیدی است که با اجرای مرتضی حیدری به بحث درباره فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد.

کد مطلب: ۶۷۴۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ به منظور بررسی آنچه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بین کاربران رد و بدل می شود، برنامه «هشتگ» به زودی روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.

تهیه‌کننده «هشتگ» از اجرای این برنامه زنده توسط مرتضی حیدری خبر داد و افزود: هشتگ قرار است از اوایل آبان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته ای سه روز و حوالی ساعت 20 به مدت نیم ساعت پخش شود.

مسعود بانصیری اظهار داشت: البته حسن میثمی مجری دیگر این برنامه است که در کنار مرتضی حیدری برنامه را هدایت خواهند کرد.

او در ادامه درباره محورها و آیتم های هشتگ گفت: هدف ما صرفاً بررسی اخبار و اطلاعات 24 ساعت گذشته در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است و قصد نداریم که در پایان هر برنامه، نتیجه گیری خودمان را به مخاطب القا کنیم. هدف برداشت مردم و مخاطبان از یک موضوع خاص در برنامه خواهد بود.

این تهیه کننده تصریح کرد: ما خبرها و مطالبی را که در روز بیشتر در فضای مجازی دیده و در جامعه با واکنش مواجه شده است، در هر برنامه مرور می‌کنیم. البته در هشتگ ارتباط تنگاتنگی هم با مردم خواهیم داشت و در هر برنامه، گزارش های مردمی را درباره آیتم های مطرح شده در فضای مجازی، پخش می‌کنیم.

بانصیری یادآور شد: با توجه به کوتاه بوده زمان برنامه، موضوعات برنامه را به صورت زنده با مهمانان از طریق ارتباط تصویری و ویدئویی طرح و از نظرهای کارشناسی آنها بهره می بریم.

تهیه کننده برنامه هشتگ در پایان تصریح کرد: طراحی دکور این برنامه در حال اتمام است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برنامه‌ای متفاوت تر با سایر برنامه ها تقدیم بینندگان شبکه یک سیما کنیم.

خاطرنشان می‌شود؛ «هشتگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود بانصیری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار