شوق حج" روایت دیگری از ایجاد تقدم انسانیت بر معنویت و ایثار

فیلم داستانی "شوق حج" به کارگردانی شعله شاهین و تهیه کنندگی رضا جلالی با آماده شدن برای پخش، تصویرگر ایجاد تقدم انسانیت بر معنویت و ایثار است.

کد مطلب: ۶۷۴۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ رضا جلالی در خصوص داستان فیلم داستانی "شوق حج" گفت: پیرمردی که صاحب بقالی بودو سالهای عمرش را در انتظار در آمدن اسمش برای حج سپری کرده بود بالاخره به آرزویش میرسد و برای رفتن به حج خودرا آماده میکند و با شنیدن موضوعی از رفتن به حج صر فه نظر می کند.
هدف از ساخت فیلم داستانی "شوق حج" ایجاد تقدم انسانیت بر معنویت و ایثار و ببخشش آن چیزی که یک عمر به پایش استقاثه و نذر و نیاز کرده و با یک تصمیم با خدای صاحب کعبه معامله وجدان می کند و در نهایت دل بنده ای از بندگان خدا رو شاد کند.
وی در پاسخ به سوال اینکه میخواستید با ساخت این فیلم چه موضوعی رو به مخاطب به تصویر بکشید بیان کرد: گذشت و چشم پوشی از رسیدن به آنچه که آرزوی یک مرد دیندار بوده وبا بخشش آن خنده خدا و بنده خدا رایکجا خریده است.
در این فیلم داستانی بازیگرانی همچون : مسعود مبارکی، امید مجتهدی ، مریم جمالی ، اعظم عابدی ، و دوقلوها طاها و ماهان عابدی و... ایفای نقش کرده اند .
ازعوامل این فیلم عبارتنداز : طراح نویسنده و کارگردان :شعله شاهین ، تهیه کننده : رضاجلالی ، مدیر فیلمبرادری : امید عرب ، صدابردار : علی ناصری ، طراح گریم : سعیده رحیمی آشتیانی ، اجرای گریم آقایان مهردادمحمدی ، اجرای گریم بانوان : مهین نوبخت ، برنامه ریز و مدیر تولید : رضاجلالی ، طراح صحنه و لباس : شعله شاهین ، دستیاران کارگردان : مهین نوبخت و شاهرخ شاهین ، منشی صحنه : پروین وفایی ، تدوینگر : مجید دوستی، دینا (محبوبه) محمدی مشاور رسانه ای و.... می توان اشاره کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار