سعیدی: کنگره آمریکا باید در مورد برجام جهانی فکر کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کشور های دیگر عضو 1+5 حمایت خود را از ایران اعلام کرده اند کنگره آمریکا نیز تحت تاثیر حرف های ترامپ قرار نمی گیرد و به طور حتم جهانی فکر خواهد کرد .

کد مطلب: ۶۷۴۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

فاطمه سعیدی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: سخنان سخیف از ترامپ بعید نبود اما ما اجازه نخواهیم داد هیچ کس در دنیا به ارزش های کشور ما توهین کند و بخواهد به ما تهمت بزند تا ارزش ها و دست آورد های نظام ما از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زیر سئوال برود .

وی ادامه داد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارزشمند ترین دست آورد های انقلاب اسلامی است و مطمئن باشید مردم ما هوشیار تر از آن هستند که تحت حرف های پوچ رئیس جمهوری آمریکا قرار بگیرند .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کنگره آمریکا بخواهد تحت تاثیر حرف های ترامپ قرار بگیرد جای تاسف دارد و مهر نابودی خودش را زده است .

وی تصریح کرد: تصور می کنم با توجه به اینکه کشور های دیگر عضو 1+5 حمایت خود را از ایران اعلام کرده اند کنگره آمریکا نیز تحت تاثیر حرف های ترامپ قرار نمی گیرد و به طور حتم جهانی فکر خواهد کرد .

سعیدی یادآورشد : سخنرانی رئیس جمهوری در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ مثل همیشه عالی بود و به خوبی و به موقع جواب مناسبی به او داد.

وی افزود: به طور قطع سخنان آقای روحانی به دلیل اینکه بلافاصله پس از صحبت های ترامپ بود و همانطور که دیدیم ترامپ غیر علمی و بی ادبانه و احساسی صحبت کرد اما در مقابل رئیس جمهوری با منطق ، مودبانه و متواضعانه صحبت کرد و همین موضوع در افکار عمومی دنیا تاثیر مثبت خود را گذاشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار