مدیر حوزه های علمیه کشور:

همه باید در خدمت تعالی آموزش و پرورش باشیم

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: همه باید در خدمت تعالی آموزش و پرورش باشیم. وظیفه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت و آموزش دانش آموزان بسیار سنگین است .

کد مطلب: ۶۷۴۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، آیت الله علیرضا اعرافی در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان میبد با بیان اینکه وظیفه ما قدردانی این نهاد ارزشمند است، اظهار داشت: وظیفه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت و آموزش دانش آموزان بسیار سنگین است که امیدواریم این وظیفه علم و دانش، فرهنگ و اخلاق و معنویت را به نحو مطلوب به پیش ببرند.
مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه از اصول مهم تعلیم و تربیت این است که دست اندرکاران، سیاست گذاران، برنامه ریزان و نهادهای موثر در تعلیم و تربیت هماهنگ باشند و ناسازگاری در بينش وجود نداشته باشد، گفت: این پیوند و ارتباط هم در مسائل نرم افزاری تعلیم و تربیت موثر و هم خانواده ها و جامعه باید مشکلات مدارس را حل کنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: با وجود فعالیت خیرین در مدارس و کسب رتبه ها و دستاوردهای خوب در کنکور، هنوز مدارس ما به لحاظ معماری، فضای سبز، امکانات ورزشی، نرم افزار و مطالعات در سطح مطلوبی نیستیم و باید همه در خدمت تعالی آموزش و پرورش باشیم تا به یک سطح ایده آل برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار