رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر خبر داد:

اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان در ۱۶۰ پایگاه اسلامشهر

رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر گفت: طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ ساله در سطح ۱۶۰ پایگاه ثابت و سیار شهرستان اسلامشهر اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۴۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، شجاع کرمی اظهار داشت: طرح پیشگیری از تنبلی چشم ویژه کودکان 3 تا 6 سال در 160 پایگاه ثابت و سیار شهرستان اسلامشهر از اول آبان‌ماه به مرحله اجرا درمی‌آید .

وی بیان کرد: به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، جلسه توجیهی چگونگی اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان در ستاد بهزیستی اسلامشهر با حضور کارشناسان و متولیان اجرای طرح برگزار و به همراه توزیع ملزومات سنجش بینایی چشم کودکان، آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه شد .

رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر افزود: امسال طرح سنجش کودکان 3 تا 6 سال در حدود 60 پایگاه ثابت و بیش از 100 پایگاه سیار توسط مربیان آموزش دیده با E چارت و دستگاه پلاس‌اپتیک انجام می‌شود .

کرمی تأکید کرد: طرح پیشگیری از تنبلی چشم در سطح کلیه مهدهای کودک اسلامشهر، مهدهای قرآن، فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، پایگاه‌های بسیج مساجد و مراکز بهداشت تحت پوشش شبکه بهداشت از تاریخ اول آبان ماه به مدت یک‌ ماه به مرحله اجرا درمی‌آید .

وی همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم اسلامشهر در بین شهرستان‌های استان تهران با معاینه بیش از 20 هزار کودک در سال گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری مستمر و مؤثر شهرداری، شبکه بهداشت و آموزش و پرورش شهرستان با اداره بهزیستی پیش‌بینی می‌شود، امسال این رقم با همکاری سایر ارگان‌های شهرستان پوشش 100درصدی کودکان را شامل شود.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار