مهمترین رویدادهای ورزشی در هفته ای که گذشت

در هفته گذشته 3 سوژه مطرح این روزهای ورزش ایران توسط خبرگزاری پانا بررسی شد.

کد مطلب: ۶۷۴۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ در هفته ای که گذشت با بازگشت کاروان های ورزشی ایران از مسابقات قهرمانی داخل سالن فدراسیون ها باز هم روال عادی را در پیش گرفتند. بررسی های پانا در هفته گذشته پیرامون موفقیت تیم ملی ووشو در قهرمانی جهان، تغییر و تحولات استقلال تهران و اوضاع مبهم تیم ملی هندبال ایران " صورت گرفت.

اظهارات سرمربی تیم ملی ووشو پس از قهرمانی در جهان

بدون شک در قهرمانی تیم ملی ووشو ایران در جهان سرمربی تیم ملی نقش انکار ناپذیری را داشته است.

حسین اوجاقی پس از کسب این عنوان ارزشمند و پایان دادن به سلطه چینی ها به پانا گفت: امسال ترکیب ما برای مسابقات جهانی متفاوت بود، سه ووشوکار جوان داشتیم که برای اولین بار در مسابقات جهانی در رده بزرگسالان را تجربه می کردند اما انصافا هر سه نفر خیلی خوب بودند، مخصوصا یوسف صبری که فکر می کنم پدیده ووشو ایران در رقابت های جهانی بود.

او همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش خبر از جدایی مربی های چینی تیم ملی با پایان رقابت های جهانی داد.

شفر و تغییرات مورد نیاز در استقلال

وینفرد شفر در اولین تجربه حضور روی نیمکت استقلال مقابل فولاد در ورزشگاه آزادی نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نگرفت.

پس از توقف استقلال در تهران حسن روشن عضو کمیته فنی این باشگاه در گفت و گو با پانا به انتقاد از عملکرد شفر پرداخت و گفت: اگر شما تغییری در این تیم دیدید ما هم دیدیم, بازی استقلال با فولاد که بدون گل به پایان رسید با دیدار مقابل سپیدرود رشت چه تغییری کرد. حداقل اگر سرمربی استقلال همان مک درموت یا یک ایرانی بود بهتر بود چرا که ما باز هم همین نتیجه را می گرفتیم و فرقی به حالمان نمی کرد. حداقل در آن شرایط دو میلیارد پول از جیب استقلال نمی رفت.

اما پانا در گزارشی خبر داد که شفر در راستای تغییرات مورد نظرش قرار است دو مهره به استقلال اضافه کنند. پیش بینی می شود بهنام برزای و محسن کریمی در نیم فصل به استقلال برگردند و به جای آنها مجتبی جباری و لئوناردو پادوانی از لیست این تیم خارج شوند.

آینده نیمکت تیم ملی هندبال

زمان زیادی تا آغاز هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی باقی نمانده است اما تیم ملی ایران همچنان بدون سرمربی است.

محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با پانا خبر از انتخاب سرمربی خارجی خوب تا چند روز آینده داد اما گفت: ما حتی اگر بهترین مربی جهان را هم جذب کنیم با شرایط فعلی کاری از پیش نمی برد؛ چرا که یازده لژیونر هندبال در تیم های دیگر مشغول هستند و ما عملا نمی توانستیم مربی بیاوریم چون بازیکن نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار